Performancing Metrics

آغاز ساخت مسکن انبوه در بافت های فرسوده و ناکارآمد | اتاق خبر
کد خبر: 113825
تاریخ انتشار: 24 خرداد 1394 - 16:41
اتاق نیوز: رئیس کانون سراسری انبوه سازان مسکن ایران با بیان اینکه ساخت مسکن انبوه در بافت‌های فرسوده و ناکارآمد در تبریز به عنوان پایلوت آغاز شده، گفت: تفاهمنامه همک...
اتاق نیوز: رئیس کانون سراسری انبوه سازان مسکن ایران با بیان اینکه ساخت مسکن انبوه در بافت‌های فرسوده و ناکارآمد در تبریز به عنوان پایلوت آغاز شده، گفت: تفاهمنامه همکاری مشترک دولت و انبوه سازان برای احیاء بافت‌های فرسوده باعث رونق بخشی مسکن می‌شود.
جمشید برزگر در مراسم امضاء تفاهمنامه همکاری مشترک عمران بهسازی شهری ایران و انجمن انبوه سازان گفت:امید است با امضاء این تفاهمنامه نقش بخش خصوصی به خوبی در احیاء بافت فرسوده نشان داده شود بنابراین امیدواریم با طرح پایلوتی که در تبریز با احداث 3 هزار واحد مسکونی در بافت های فرسوده و ناکارآمد شهری آغاز شده انبوه سازان سایر استانها نیز بتوانند وارد این عرصه شوند. وی به موضوع این تفاهمنامه اشاره کرد و گفت:تحقق برنامه های احیاء، بهسازی ، نوسازی و بازآفرینی شهری محله های هدف از طرق حضور گسترده انبوه سازان کشور و بهره گیری از توانمندیهای فنی،حرفه ای،مدیریتی و سرمایه ای انبوه سازان به عنوان توسعه گر یا مشارکت کننده از موضوعات اصلی این تفاهمنامه است و محدوده های هدف نیز مربوط به بافت های هدف(بافتهای فرسوده میانی،تاریخی و سکونتگاههای غیر رسمی)به عنوان محدوه اجرای این تفاهمنامه قابل تعریف است. به گفته برزگر مدت این تفاهمنامه 2 سال است که تمدید و ادامه فعالیت با توافق نمایندگان امکان پذیر خواهد بود. رئیس کانون سراسری انبوه سازان مسکن ایران تاکید کرد:آن دسته از انجمن های انبوه ساز استانی که دارای صلاحیت ماده 4 قانون هستند در صورتیکه بر روی املاک شرکت مادر تخصصی عمران بهسازی شهری ایران آمادگی جهت اجرای پروژه بصورت مشارکتی را داشته باشند باید فرایند آئین نامه معاملات شرکت مادر تخصصی در مورد آنها رعایت شود.
مطالب مرتبط
نظرات
ADS
ADS
پربازدید