Performancing Metrics

روند کاهش بهای نفت ادامه یافت | اتاق خبر
کد خبر: 113972
تاریخ انتشار: 25 خرداد 1394 - 11:32
اتاق نیوز - بهای نفت در بازارهای جهانی امروز (دوشنبه) پس از دو جلسه متوالی کاهش قیمت در هفته گذشته به روند کاهش خود ادامه داد....
اتاق نیوز - بهای نفت در بازارهای جهانی امروز (دوشنبه) پس از دو جلسه متوالی کاهش قیمت در هفته گذشته به روند کاهش خود ادامه داد.
به گزارش اتاق نیوز به نقل از رویترز، در شرایطی که تولید بالای نفت تقاضای بالای پالایشگاه‌ها را خنثی می‌کند بهای نفت در معاملات امروز بازارهای جهانی به روند کاهشی خود ادامه داد اما بروز طوفان که می‌تواند روی عملیات نفتی در خلیج مکزیک تاثیر بگذارد، مانع از کاهش بیشتر قیمت‌ها شد. عربستان بزرگترین صادر کننده نفت جهان هفته گذشته اعلام کرد که در صورت لزوم آماده افزایش تولید نفت خود بالاتر از سطوح بی‌سابقه کنونی برای تامین تقاضای بازار است که این امر باعث کاهش قیمت‌ها شد. بانک ای ‌ان ‌زد امروز دوشنبه در یادداشتی اعلام کرد که این روند به بازارهای نفتی ضعیف‌تر در آینده‌ای نزدیک اشاره دارد. البته این بانک خاطرنشان کرد که مصرف نفت پالایشگاه‌ها به دلیل حاشیه سود مناسب بالا خواهد ماند. کاهش در قیمت نفت پس از دو جلسه کاهش قیمت در آخرین روزهای معاملات هفته گذشته رخ داد. قیمت نفت آمریکا این هفته به مرز 62 دلار در هر بشکه نزدیک شد. بانک دوچه اعلام کرد: کاهش ذخایر نفت آمریکا از ماه آوریل به طور ممتد ادامه داشته و بیشترین کاهش‌ها در هفته‌های اخیر و به دلیل فعالیت پالایشگاهی بیشتر و کاهش واردات بوده است. اما ما همچنان نگران این هستیم که ذخایر نفتی تا پاییز بالا باقی بماند و چرا که کاهش در تولید نفت آمریکا هنوز محقق نشده است. بهای نفت آمریکا امروز با 24 سنت کاهش به 59 دلار و 72 سنت و نفت برنت با 40 سنت کاهش به 63 دلار و 47 سنت در هر بشکه معامله شد. کاهش کمتر در قیمت نفت آمریکا نتیجه اختلالات جوی در خلیج مکزیک است.
کلید واژه ها :
مطالب مرتبط
نظرات
ADS
ADS
پربازدید