Performancing Metrics

احداث 2000 خانه بهداشت | اتاق خبر
کد خبر: 114314
تاریخ انتشار: 26 خرداد 1394 - 11:14
اتاق نیوز - معاون بهداشت وزارت بهداشت از جذب 1800 پزشک، 400 ماما در خانه های بهداشت و افزایش 426 قلم دارو در این مراکز و همچنین پایش طرح تحول بهداشت در دانشگاه های علوم پزشک...
اتاق نیوز - معاون بهداشت وزارت بهداشت از جذب 1800 پزشک، 400 ماما در خانه های بهداشت و افزایش 426 قلم دارو در این مراکز و همچنین پایش طرح تحول بهداشت در دانشگاه های علوم پزشکی کشور خبر داد.
با حضور معاون بهداشت و رئیس دانشگاه علوم پزشکی گرگان گزارش تیم های ارزیاب از نحوه ارائه خدمات بهداشتی، دانشگاه های علوم پزشکی گلستان و بابل مورد ارزیابی و پایش قرار گرفت. دکتر سیاری در این جلسه گفت: تیم های متخصص ما در محیطی ترین سطح ارائه خدمات بهداشتی و درمانی حضور یافته و نحوه ارائه خدمات و چگونگی اجرای برنامه های ستاد در آن مراکز را مورد بررسی قرار می دهند و سپس در دفتر روسای دانشگاه موارد را تجزیه و تحلیل می کنند. وی با بیان اینکه سیستم بهداشتی در حال تحول است، گفت: یکی از اهداف دولت تدبیر و امید افزایش دسترسی مردم به خدمات با کیفیت بهداشتی است و همه ما باید در این خصوص تلاش مضاعف داشته باشیم. وی افزود: خوشبختانه در روستاها از لحاظ بهداشتی پوشش کاملی داریم و نیازمند این هستیم این سیستم را به شهرها تعمیم دهیم.

ساخت 2000 خانه بهداشت

معاون وزیر بهداشت بیان داشت: در سال گذشته با کمبود پزشک مواجه بودیم که با جذب 1800 پزشک، 400 ماما تهیه 2400 خودرو و با بهبود استاندارد و ساخت 2000 خانه بهداشت و افزودن 426 قلم دارو تا حدودی زیادی مشکلات برطرف شده است. وی بخش عمده ای از عوامل مرگ و میر را بیماری های غیر واگیر دانست و ریشه اصلی آن کم تحرکی، مصرف دخانیات و رژیم غذایی نا سالم عنوان کرد.
مطالب مرتبط
نظرات
ADS
ADS
پربازدید