Performancing Metrics

در صورت لزوم جلسه فوری مجلس همزمان با توافق هسته‌ای تشکیل می شود | اتاق خبر
کد خبر: 114482
تاریخ انتشار: 26 خرداد 1394 - 19:24
اتاق نیوز - عضو هیات رئیسه مجلس با اشاره به تعطیلات آینده مجلس، گفت: اگر در رابطه با مذاکرات هسته ای شرایطی پیش بیاید که نیاز به جلسه فوری مجلس باشد، هیات رئیسه سریع ا
اتاق نیوز - عضو هیات رئیسه مجلس با اشاره به تعطیلات آینده مجلس، گفت: اگر در رابطه با مذاکرات هسته ای شرایطی پیش بیاید که نیاز به جلسه فوری مجلس باشد، هیات رئیسه سریع اعلام می کند تا نمایندگان حاضر شوند.
محمد حسین فرهنگی درباره انتقاد برخی نمایندگان به هیات رئیسه مجلس به دلیل همزمان شدن تعطیلات در نظر گرفته شده مجلس در تیرماه با موعد توافق احتمالی ایران و ۱+۵ در مذاکرات هسته ای، اظهار داشت: اگر شرایطی پیش بیاید که نیاز به جلسه فوری باشد، سریع اعلام می شود تا نمایندگان حاضر شوند.

وی افزود: هیات رئیسه مجلس همان طور که اختیار دارد تا زمانبندی حضور در حوزه های انتخابیه و تعطیلات را تعیین و اعلام کند، اختیار لغو تعطیلی و برقراری جلسه علنی را نیز دارد.

فرهنگی با اشاره به تعطیلات مجلس از تاریخ ۴ تیرماه به مدت دو هفته، درباره علت برنامه ریزی در این موعد زمانی، گفت: با توجه به اینکه قبلا بحث شده و زمان تعیین شده بود، دیگر هیات رئیسه نخواست برنامه تعطیلات را تغییر بدهد.

عضو هیات رئیسه مجلس همچنین درباره زمان اعلام وصول طرح یک فوریتی «الزام دولت به حفظ حقوق و دستاوردهای هسته ای ملت ایران» که هفته گذشته جزئیات آن در کمیسیون امنیت ملی به تصویب رسید، تصریح کرد: در این رابطه منتظر گزارش کمیسیون امنیت ملی هستیم؛ چون ظاهرا قرار است این گزارش امروز در کمیسیون نهایی شود.

منبع: مهر

کلید واژه ها :
مطالب مرتبط
نظرات
ADS
ADS
پربازدید