Performancing Metrics

سوآپ بنزین ایران در دریای خزر از سرگرفته شد | اتاق خبر
کد خبر: 114493
تاریخ انتشار: 26 خرداد 1394 - 20:00
اتاق نیوز - با وجود توقف سوآپ نفت کوره ایران از کشورهای حوزه آسیای میانه و آسیای مرکزی، اولین محموله سوآپ بنزین ایران در پایانه نفتی بندر انزلی تخلیه و ذخیره سازی شد....
اتاق نیوز - با وجود توقف سوآپ نفت کوره ایران از کشورهای حوزه آسیای میانه و آسیای مرکزی، اولین محموله سوآپ بنزین ایران در پایانه نفتی بندر انزلی تخلیه و ذخیره سازی شد.
به گزارش اتاق نیوز به نقل از مهر، سوآپ فرآورده‌های نفتی ایران به ویژه سوآپ نفت کوره از کشورهای حاشیه دریای خزر، آسیای میانه و مرکزی و حوزه قفقاز به دلیل بالا بودن ظرفیت مازاد تولید این فرآورده نفتی در کشور فعلا متوقف شده است. همزمان با توقف سوآپ نفت کوره ایران از کشورهای حوزه آسیای میانه و آسیای مرکزی، اولین محموله سوآپ بنزین ایران در اسکله‌های نفتی بندر انزلی تخلیه و ذخیره سازی شد. فردين چراجي مدير شركت ملي پخش فرآورده‌هاي نفتي منطقه گيلان با اشاره به آغاز از سرگیری سوآپ بنزین از منطقه دریای خزر، گفت: اولين محموله سوآپ بنزين در اسكله بندر انزلي تخلیه، ذخیره و به انبار نفت انتقال داده یافت. این مقام مسئول با اعلام اینکه این محموه سوآپ بنزین توسط یک فروند کشتی نفتکش در اسکله‌های بندر انزلی تخلیه و تحویل گرفته شده است، تصریح کرد: این محموله بنزین در مدت زمان ۲۴ ساعت پس از تخليه توسط ۱۱۳ دستگاه نفتکش جاده پیما به انبار نفت رشت انتقال داده شد. چراجي با اشاره به انتقال و توزیع بخشی از این محموله بنزین سوپر در سطح جایگاه‌های سوخت استان گیلان و مازندران همچون چالوس، اظهار داشت: عملیات توزیع و انتقال محموله سوآپ بنزین در مدت زمان ۴ روز از اسکله‌های بندر انزلی انجام گرفت. این مقام مسئول در شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران در مورد مبدا سوآپ بنزین که داخلی و یا خارجی بوده و یا کشور احتمالی صادرکننده محموله سوآپ بنزین توضیحاتی ارائه نکرده است.
کلید واژه ها :
مطالب مرتبط
نظرات
ADS
ADS
پربازدید