Performancing Metrics

مبارزه با پولشویی، مصونیت بانک ها را درپی دارد | اتاق خبر
کد خبر: 115073
تاریخ انتشار: 28 خرداد 1394 - 11:31
اتاق نیوز: مدیرعامل بانک کشاورزی گفت: بانک ها با رعایت اخلاق حرفه ای و کنترل های لازم می توانند از بروز فساد مالی در کشور که موجب خدشه دار شدن اعتماد عمومی می شود، جلوگ...
اتاق نیوز: مدیرعامل بانک کشاورزی گفت: بانک ها با رعایت اخلاق حرفه ای و کنترل های لازم می توانند از بروز فساد مالی در کشور که موجب خدشه دار شدن اعتماد عمومی می شود، جلوگیری و با این اقدام مصونیت خود را نیز تامین کنند.
به گزارش اتاق نیوز و به نقل از روابط عمومی بانک کشاورزی، مرتضی شهیدزاده براهمیت رعایت تقوی در عملکرد اعضای سازمان های مالی تاکید کرد و افزود: بانک ها و مؤسسات مالی به عنوان مسیر پولشویی افراد متخلف بایستی بحث مبارزه با پولشویی را جدی بگیرند. وی تصریح کرد: قوانین مبارزه با پولشویی در بانک کشاورزی به صورت جدی و مستمر با کارگروهی پیگیری می شود و تمام بخش های مالی و فناوری اطلاعات (IT) در بانک مصمم هستند که با ایجاد سازمان مبارزه با پولشویی، رضایت دولت، وزارت امور اقتصادی و دارایی و بانک مرکزی را تامین کنند. به گفته وی، در بانک کشاورزی انتخاب نیروهایی که در بخش مبارزه با پولشویی فعالیت می کنند با حساسیت بالا صورت گرفته است و هرگونه خروج از چارچوب عملکردی به دقت آسیب شناسی می شود تا بتوانیم به عنوان بازوی مبارزه با استثمارگران پولشویی به بهترین نحو خدمت کنیم.
مطالب مرتبط
نظرات
ADS
ADS
پربازدید