Performancing Metrics

فروش هدفون‌های 1.5 میلیونی در بازار! | اتاق خبر
کد خبر: 115268
تاریخ انتشار: 30 خرداد 1394 - 10:38
اتاق نیوز - انواع هدفون و هندزفری در بازار لوازم کامپیوتر که در مدل‌های متنوعی عرضه می‌شود، بر اساس ویژگی‌ها، امکانات، نوع برند و گارانتی رنج قیمتی از چند ده هزار ت
اتاق نیوز - انواع هدفون و هندزفری در بازار لوازم کامپیوتر که در مدل‌های متنوعی عرضه می‌شود، بر اساس ویژگی‌ها، امکانات، نوع برند و گارانتی رنج قیمتی از چند ده هزار تومان تا بیش از یک میلیون تومان دارد!
به دلیل گستردگی و تنوع این لوازم در بازار بهتر است قبل از خرید هدفون یا هندزفری موردنظر، نیاز و انتظار خودمان را مشخص کنیم تا در زمان خرید دچار سردرگمی نشویم. به عنوان نمونه هدفون بدون سیم با صدای دالبی دیجیتال و قابل استفاده برای تلفن‌های هوشمند و همراه با ریموت 270 هزار تومان عرضه می‌شود. هدفون با سیم و با محدوده فرکانس 35 کیلوهرتز (هرتز یعنی یک دور در ثانیه یا یک دستور العمل در ثانیه؛ مقادیر بیشتر از هرتز شامل کیلوهرتز یعنی 1000 هرتز می شود) مناسب برای موسیقی، 98 هزار تومان قیمت دارد. هدفون بی سیم با بلوث و صدای دالبی دیجیتال 600 هزار تومان فروخته می‌شود. همچنین هدفون با سیم با محدوده فرکانس 257 هزار هرتز نیز 353 هزار تومان عرضه می‌شود. هدفون با سیم با قابلیت اتصال بدون سیم و با محدوده فرکانس 20 هزار هرتز هم 184 هزار تومان فروخته می‌شود. هدفون بدون سیم با نشانگر LED همراه با بلوتوث و با محدوده فرکانس 20 هزار هرتز حدود یک میلیون و 500 هزار تومان قیمت دارد. همچنین هدفون‌های ارزان‌تر و با امکانت محدودتر از 30 تا 60 هزار تومان فروخته می‌شوند. اما هندزفری همراه با بلوتوث با قابلیت کنترل صدا و موزیک به قیمت 338 هزار تومان عرضه می‌شود. هندزفری همراه با بلوتوث نسخه 4.0 و بخش موسیقی در کیفیت مطلوب 185 هزار تومان قیمت دارد. اما هندزفری ساده‌تر با طراحی فانتزی مناسب برای موسیقی، 40 هزار تومان فروخته می‌شود. هندزفری با بلوتوث 2.1 مناسب برای موسیقی 58 هزار تومان قیمت دارد. هندزفری‌های نسل جدیدتر با کیفیت پخش و کنترل صدای بالا‌تر و تجهزات جانبی بیش از 500 هزار تومان قیمت دارد و حتی تا مرز یک میلیون تومان هم می‌رسد. برای گوش دادن به موسیقی معمولا یک هدفون متوسط و ساده که قیمت بالایی هم ندارد می‌تواند کافی باشد، برای همین بهتر است افرادی که صرفا به دنبال گوش دادن به موسیقی هستند از هدفون‌های ساده استفاده کنند. برای کابرانی که به دنبال استفاده حرفه‌ای تر از هدفون هستند "فرکانس" هدفون اهمیت بیشتری دارد. دامنه فرکانس وسیع‌تر برای میکس کردن و کاربردهای حرفه‌ای‌تر مناسب است. برای استفاده طولانی بودن از هدفون باید به راحتی آن توجه شود. بند قابل تنظیم، پدهای نرم و کابل بلند برای حرکت آزادانه از نکات مهم محسوب می‌شود.
کلید واژه ها :
مطالب مرتبط
نظرات
ADS
ADS
پربازدید