Performancing Metrics

آیا شهرداری استقلال و پرسپولیس را می‌خرد؟ | اتاق خبر
کد خبر: 115598
تاریخ انتشار: 31 خرداد 1394 - 10:01
اتاق نیوز - هفته گذشته رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران اعلام کرد که شهرداری تهران می‌تواند به ناکامی‌های دو باشگاه استقلال و پرسپولیس در خصوصی سازی پایا...
اتاق نیوز - هفته گذشته رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران اعلام کرد که شهرداری تهران می‌تواند به ناکامی‌های دو باشگاه استقلال و پرسپولیس در خصوصی سازی پایان دهد و آماده است تا برای در اختیار گرفتن استقلال و پرسپولیس پیش قدم شود!
علیرضا دبیر با تکرار پیشنهاد خود گفت: ما پولی برای خرید این دو باشگاه نداریم اما دولت می‌تواند مدیریت این دوباشگاه را به شهرداری تهران واگذار کند تا هزینه‌های جاری این دو را پرداخت کنیم. وی افزود: این دو تیم محبوب‌ترین باشگاه‌های پایتخت هستند و سرمایه‌های معنوی شهرمان محسوب می‌شوند. بدون شک دغدغه هواداران این دو تیم، دغدغه مدیران شهری تهران هم هست و با مجموعه شهرداری این آمادگی را داریم تا اداره این دو تیم را بر عهده بگیریم و تمام هزینه‌های جاری‌شان را بپردازیم و دغدغه‌های مدیریتی‌شان را برطرف کنیم. با این حال حجت السلام و المسلمین میثم امرودی معاون فرهنگی-اجتماعی شهرداری تهران،‌ در واکنش به این پیشنهاد با بیان اینکه شهرداری تنها به مصوبات شورای شهر عمل می‌کند گفت: شهرداری اجرا کننده مصوبات شورای شهر است و تا حالا براساس ابلاغ شورای شهر، شهرداری ملزم به توسعه ورزش همگانی بوده است. وی با بیان اینکه شورای شهر توسعه ورزش همگانی را به عنوان اولویت شهرداری ابلاغ کرده است؛ گفت: اینکه آیا شهرداری وارد فضای ورزش قهرمانی و باشگاهی می‌شود، بستگی به شورای شهر دارد اما تاکنون مصوبه ای در این حوزه نداشته‌ام. امرودی افزود: شهرداری تابع مصوبات شورای شهر است و اگر نمایندگان مردم به این جمع‌بندی برسند که شهرداری باید وارد فضای باشگاهی شود؛ هرچه تصویب کند اجرا می‌کنیم. حال باید دید رشته ناکامی‌های این دو باشگاه پرطرفدار در خصوصی‌سازی در ایستگاه شهرداری تهران بریده می‌شود؟ یا اینکه ناکامی‌های این دو باشگاه به سریالی بلند بدل می‌شود که سرانجامی برای آن نمی‌توان متصور شد.  
مطالب مرتبط
نظرات
ADS
ADS
پربازدید