Performancing Metrics

مسأله هسته‌ای فروش سیب‌زمینی در کشور نیست | اتاق خبر
کد خبر: 115779
تاریخ انتشار: 31 خرداد 1394 - 14:05
اتاق نیوز - رئیس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به تذکری با بیان این‌که موضوع هسته‌ای بحث فروش سیب‌زمینی در کشور نیست، گفت: درباره مسائل اینچینی باید با شورای عالی امنیت ...
اتاق نیوز - رئیس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به تذکری با بیان این‌که موضوع هسته‌ای بحث فروش سیب‌زمینی در کشور نیست، گفت: درباره مسائل اینچینی باید با شورای عالی امنیت ملی هماهنگی‌های لازم را داشته باشیم.
احمد توکلی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی طی تدکری از تغییر متن طرح الزام دولت برای حفظ دستاوردها و حقوق هسته‌ای ملت ایران، اظهار کرد: بر اساس تبصره 2 ماده 146 آیین‌نامه مجلس وقتی گزارشی چاپ شود تا زمانی که در دستور کار نباشد قابل اصلاح است. وی افزود: متأسفانه این طرح به عنوان دستور دوم در دستور هفتگی مجلس به چاپ رسیده اما تغییراتی در آن رخ داده است. در حالی که این مسأله اهمیت بسیاری دارد. علی لاریجانی که ریاست جلسه علنی مجلس را بر عهده داشت در پاسخ به این تذکر، اظهار کرد: مسائلی که مربوط به شورای عالی امنیت ملی است و شورا هم بر آن نظر دارد ما هم باید به آن کمک کنیم. رئیس قوه مقننه تصریح کرد: شورای عالی امنیت ملی چارچوب‌هایی دارد که باید با آنها هماهنگی‌های لازم داشته باشیم؛ بحث فروش سیب‌زمینی در کشور نیست. لاریجانی افزود: این موضوع در هیأت رئیسه بحث شد که چارچوب‌های مورد نظر رهبری رعایت شود و هماهنگی و مشورت با شورای عالی امنیت ملی وجود داشته باشد. البته ملاحظاتی داشته‌اند که منتقل کرده‌ایم. بعضی رعایت شده و باید همه کمک کنیم زیرا به رأی بالایی هم نیاز دارد.
مطالب مرتبط
نظرات
ADS
ADS
پربازدید