Performancing Metrics

طباطبایی اولین مشاور کنفدراسیون صادرات شد | اتاق خبر
کد خبر: 116180
تاریخ انتشار: 1 تیر 1394 - 15:03
اتاق نیوز: سید محمد مهدی طباطبایی عضو هیات مدیره اتحادیه صادرکنندگان خشکبار ایران به عنوان اولین مشاور کنفدراسیون صادرات اتاق بازرگانی منصوب شد....
اتاق نیوز: سید محمد مهدی طباطبایی عضو هیات مدیره اتحادیه صادرکنندگان خشکبار ایران به عنوان اولین مشاور کنفدراسیون صادرات اتاق بازرگانی منصوب شد.
طباطبایی تاکنون طی 2 دوره به عنوان مشاوره در کنفدراسیون صادرات اتاق بازرگانی ایران به فعالیت مشغول بوده و رئیس جدید کنفدراسیون صادرات با توجه به تجارب کسب شده و عملکرد مثبت، وی را به عنوان اولین مشاور کنفدراسیون صادرات اتاق بازرگانی در دوره جدید انتخاب کرد. به همین منظور نیز محمد لاهوتی رئیس کنفدراسیون صادرات اتاق بازرگانی ایران در گفت گویی به اتاق نیوز اعلام کرد: تجارب و پیشنهادات کارآمد ایشان در عرصه صادرات و همچنین شایستگی طباطبایی در ایفای مسئولیت، منجر به آن شد تا حکم اولین مشاور کنفدارسیون صادرات اتاق بازرگانی به ایشان ارائه شود. لاهوتی با اشاره به شاخص های انتخاب مشاور در کنفدراسیون مربوطه افزود: در بحث مدیریتی، هیات رئیسه باید برای انجام و اجرای امور به خرد جمعی تکیه و تمکین کند؛ بنابراین حضور مشاور در این کنفدراسیون از الزامات به شمار می رود. وی یادآور شد: هر مدیر و رئیسی برای مجموعه خود دارای برنامه و اهدافی است و باید از اشخاصی استفاده و دعوت به همکاری کند؛ که بتواند با وی همفکری و همراهی داشته باشد. رئیس کنفدراسیون صادرات اتاق بازرگانی ایران گفت: سید محمد مهدی طباطبایی نیز از جمله کسانی به شمار می رود که می تواند در تحقق این مهم گام های مثمر ثمری را بردارد.
مطالب مرتبط
نظرات
ADS
ADS
پربازدید