Performancing Metrics

دو ژل و یک کپسول چاقی، غیرمجاز اعلام شد | اتاق خبر
کد خبر: 116362
تاریخ انتشار: 2 تیر 1394 - 11:28
اتاق نیوز - سازمان غذا و دارو دو ژل و یک کپسول چاقی را غیرمجاز و غیرقابل مصرف اعلام کرد و از شهروندان خواست برای حفظ سلامتی خود از این محصولات استفاده نکنند....
اتاق نیوز - سازمان غذا و دارو دو ژل و یک کپسول چاقی را غیرمجاز و غیرقابل مصرف اعلام کرد و از شهروندان خواست برای حفظ سلامتی خود از این محصولات استفاده نکنند.
روابط عمومی سازمان غذا و دارو، فرآورده‌های «ژل دنتامکس» و «ژل مسکن موضعیBest Mentora» ساخت شرکت گل دارو تخت جمشید و همچنین فراورده‌ای با نام «کپسول چاقی فرشته» را به دلیل اینکه هیچ گونه مجوزی اعم از تاسیس، واردات، تولید، توزیع و عرضه از اداره کل فراورده‌های طبیعی، سنتی و مکمل سازمان غذا و دارو ندارند، غیر مجاز اعلام کرد. روابط عمومی سازمان غذا و دارو همچنین در اطلاعیه خود از شهروندان درخواست کرد چنانچه محصولات نامبرده را در سطح عرضه مشاهده کنند، موارد تخلف را به روابط عمومی سازمان غذا و دارو، معاونت‌های غذا و داروی دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور و همچنین نیروی انتظامی اطلاع دهند تا جهت جمع‌آوری فرآورده‌های مذکور اقدام شود. شماره تلفن66405569 روابط عمومی سازمان آماده دریافت اطلاعات هموطنان در زمینه مراکز عرضه فراورده‌های مذکور است.
کلید واژه ها :
مطالب مرتبط
نظرات
ADS
ADS
پربازدید