Performancing Metrics

مرگ دردناک نوعروس 19 ساله | اتاق خبر
کد خبر: 116443
تاریخ انتشار: 2 تیر 1394 - 13:37
اتاق نیوز - "گیتی ظفری" نوعروس 19 ساله که بر روی‌موتور سوار بوده به علت گیر کردن چادرش داخل چرخ لاستیک از موتور می‌افتد و دچار مرگ مغزی می‌شود....
اتاق نیوز - "گیتی ظفری" نوعروس 19 ساله که بر روی‌موتور سوار بوده به علت گیر کردن چادرش داخل چرخ لاستیک از موتور می‌افتد و دچار مرگ مغزی می‌شود.
رئیس هماهنگ‌کننده اهداء عضو استان همدان گفت: اهداء ‌اعضاء بدن نوعروس 19 ساله همدانی لذت زندگی را به پنج بیمار هدیه کرد.
دکتر مجید حمیدی اظهار کرد: اعضاء بدن "گیتی ظفری" نوعروس 19 ساله اهل روستای فیازمان نهاوند که در سانحه تصادف روز 25 خرداد دچار مرگ مغزی شده بود، در اقدامی ‌نوع‌دوستانه با رضایت خانواده‌اش ‌به پنج بیمار نیازمند اهدا شد.
وی با بیان اینکه این فرد در 27 خرداد به تهران انتقال یافت، افزود: قلب، کبد، کلیه‌ها و پانکراس او به بیماران نیازمند اهدا شد تا بار دیگر امید به زندگی به آنان بازگردد.
حمیدی تصریح کرد: هر ساله بیماران زیادی در استان همدان در فهرست انتظار طولانی پیوند اعضاء بدن هستند و لحظه‌های امید به زنده بودن یا نبودن را سپری می‌کنند.
وی با بیان اینکه بیماران مرگ مغزی با اهداء عضو همیشه زنده خواهند بود، افزود: همه افراد باید به اهداء عضو به عنوان یک حرکت شایسته و رشد معنوی در جامعه نگاه کنند چراکه پیوند اعضا حرکتی ایثارگرانه است که نشان از حس انسان دوستی در وجود اولیاء دم دارد.
حمیدی ‌با اشاره به وضعیت اهداء عضو در همدان گفت: از ابتدای سال‌جاری تاکنون چهار مورد اهداء عضو از بیماران مرگ مغزی در همدان انجام شده که دو مورد داخل استان و دو مورد خارج از استان و در تهران انجام شده است، در مقایسه با استان‌های همجوار وضعیت خوبی داریم.
"گیتی ظفری" نوعروس 19 ساله که بر روی‌موتور سوار بوده به علت گیر کردن چادرش داخل چرخ لاستیک از موتور می‌افتد و دچار مرگ مغزی می‌شود.
مطالب مرتبط
نظرات
ADS
ADS
پربازدید