Performancing Metrics

معاملات ۲ هزار و ۱۴۲ میلیارد ریالی در بازارهای فرابورس | اتاق خبر
کد خبر: 116458
تاریخ انتشار: 2 تیر 1394 - 14:27
اتاق نیوز:در جریان معاملات امروز فرابورس ایران، ۵۳۷ میلیون ورقه بهادار به ارزش ۲ هزار و ۱۴۲ میلیارد ریال مورد داد و ستد قرار گرفت....
اتاق نیوز:در جریان معاملات امروز فرابورس ایران، ۵۳۷ میلیون ورقه بهادار به ارزش ۲ هزار و ۱۴۲ میلیارد ریال مورد داد و ستد قرار گرفت.
به گزارش اتاق نیوز و به نقل از روابط عمومی فرابورس ایران، در پایان معاملات امروز 2 تیرماه، 537 میلیون و 500 هزار ورقه بهادار در 20 هزار و 501 نوبت خرید و فروش شد و ارزش آن به 2 هزار و 142 میلیارد و 260 میلیون ریال رسید. بیشترین حجم معاملات در روز جاری مربوط به خرید و فروش 39 میلیون ورقه بهادار فولاد حق تقدم بیمه نوین و بیشترین ارزش معاملات در اختیار گروه پتروشیمی سرمایه‌گذاری ایرانیان با رقم 61 میلیارد و 750 میلیون ریال بود. در دومین روز تیرماه، آیفکس با رشد 10.5 واحدی به 734 واحد رسید و سهام شرکت‌های پالایش نفت تهران، پتروشیمی، مارون، جم و پترول بیشترین تأثیر مثبت را در شاخص فرابورس داشتند ضمن اینکه بیشترین افزایش قیمت مربوط به رشد 5 درصدی قیمت سهام شرکت‌های معادن مس تکنار، پالایش نفت تهران بود. از سوی دیگر، حق تقدم بیمه نوین، روان فن آور و حق تقدم میدکو با بیشترین کاهش قیمت مواجه شدند و هر ورقه تسهیلات مسکن در بازه 700 تا 740 هزار ریال مورد معامله قرار گرفت. همچنین، بازار اوراق با درآمد ثابت شاهد معامله 95 هزار و 830 ورقه اجاره ماهانه رایتل در روز جاری بود و بیشترین حجم معاملات ETF هم به صندوق سرمایه‌گذاری اعتماد با خرید و فروش 559 هزار و 670 سهم اختصاص یافت. نماد بانک آینده در اواخر زمان معاملات روز گذشته در بازار پایه فرابورس ایران گشایش یافت و امروز 2 میلیون سهم به ارزش 2 میلیارد و 420 میلیون ریال در این نماد معامله شد. این گزارش می‌افزاید، امروز نماد معاملاتی شرکت فرآوری زغال‌سنگ پروده طبس و پتروشیمی مارون پس از برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام و تقسیم سود نقدی هر سهم و ارائه اطلاعات پیش بینی تعدیل شده سال مالی 94 بازگشایی و نماد معاملاتی شرکت سرمایه‌گذاری مسکن تهران جهت برگزاری مجمع عمومی فوق‌العاده صاحبان سهام در روز شنبه 6 تیر متوقف شد.
مطالب مرتبط
نظرات
ADS
ADS
پربازدید