Performancing Metrics

یوسف خانی در گفت و گو با اتاق نیوز دلایل افت شدید قیمت مرغ را تشریح کرد | اتاق خبر
کد خبر: 116632
تاریخ انتشار: 3 تیر 1394 - 10:41
رئیس اتحادیه پرنده و ماهی تهران در تشریح دلایل کاهش 1 هزارتومانی مرغ در هر کیلو اظهار داشت: کاهش تقاضا در ماه رمضان امسال و شایعه شیوع آنفولانزای مرغی منجر به افت شدید...
رئیس اتحادیه پرنده و ماهی تهران در تشریح دلایل کاهش 1 هزارتومانی مرغ در هر کیلو اظهار داشت: کاهش تقاضا در ماه رمضان امسال و شایعه شیوع آنفولانزای مرغی منجر به افت شدید قیمت مرغ شد.
مهدی یوسف خانی در گفت و گو با اتاق نیوز افزود: سازمان دامپزشکی دو هفته است که اجازه نمی دهد مرغ از مازندران به تهران بارگیری شود و در این میان شرکت پشتیبانی امور دام هم اقدام به خرید مرغ نمی کند و این رویه، باعث متضرر شدن مرغداران شده است. وی تصریح کرد: وزن مرغ مرغدار به بالای 3 کیلو رسیده است و شرایط نگهداری مرغ به دلیل گرمای هوا سخت شده است و مرغدار حاضر است که مرغ را رایگان عرضه کند. پیش بینی افزایش قیمت مرغ تا 9 هزار تومان رئیس اتحادیه پرنده و ماهی تهران با تأکید بر اینکه سیاست های غلط سازمان های دامپزشکی و پشتیبانی تبعاتی به همراه خواهد داشت، اظهار کرد: صادرات مرغ و تخم مرغ  به کشور عراق کاهش یافته است با این شرایط پیش بینی می شود که همانند سال گذشته قیمت مرغ در ماه های آتی تا  9هزار تومان افزایش یابد.
مطالب مرتبط
نظرات
ADS
ADS
پربازدید