Performancing Metrics

مخالفان سوری در لیست "تروریست‌های احتمالی" آمریکا | اتاق خبر
کد خبر: 116814
تاریخ انتشار: 3 تیر 1394 - 16:47
اتاق نیوز - کاخ سفید با قرار دادن نام مخالفان سوری در لیست "تروریست‌های احتمالی" ورود این افراد به خاک آمریکا را ممنوع کرده است. این اقدام واشنگتن باعث سرخوردگی مخالف...
اتاق نیوز - کاخ سفید با قرار دادن نام مخالفان سوری در لیست "تروریست‌های احتمالی" ورود این افراد به خاک آمریکا را ممنوع کرده است. این اقدام واشنگتن باعث سرخوردگی مخالفان سوری شده است.
به گزارش اتاق نیوز به نقل از ایسنا، به نقل از پایگاه خبری ایلاف، آمریکا اعضای "ائتلاف مخالفان سوریه" و دیگر گروه‌های مخالف را به همراه خانواده‌هایشان در لیستی تحت عنوان "تروریست‌های احتمالی" قرار داده که این امر باعث می‌شود صدور ویزا برای افراد مذکور بسیار دشوار باشد. با این حال منابع دیپلمات می‌گویند که برخی از اعضای اپوزیسیون سوریه "تحت شرایط خاص" به آمریکا سفر کرده‌اند. یک منبع در ائتلاف مخالفان سوریه گفت: آمریکا همه اعضای ائتلاف مخالفان و خانواده‌هایشان را به همراه دیگر مخالفان سوری به دلیل "احتمال مشارکت در اقدامات تروریستی" در لیست افراد ممنوع الورود به آمریکا قرار داده است. این منبع تاکید کرد: یکی از اعضای ائتلاف زمانی که قصد دریافت ویزای آمریکا را داشت سفارت به وی اعلام کرد براساس قانون 212 آمریکا ممنوع الورود شده است و باید مجوز سازمان امنیت ملی آمریکا را دریافت کند. این قانون تحت عنوان "ممانعت از ورود تروریست‌ احتمالی" در آمریکا جاری است. این در حالی است که منابع دیپلماتیک اعلام کرده‌اند برخی اعضای ائتلاف با وجود اینکه نامشان در لیست مذکور هست، به واشنگتن سفر کرده‌اند. مخالفان سوری از این تصمیم واشنگتن ابراز نگرانی کرده‌ و می‌گویند: این مساله نشان دهنده آن است که آمریکا اطلاعات دقیقی از تروریست‌ها ندارد و نه تنها از مخالفان سوری حمایت نمی‌کند بلکه در خدمت دمشق است.
مطالب مرتبط
نظرات
ADS
ADS
پربازدید