Performancing Metrics

گوگل : تصاویر وحشیانه داعش در شبکه های اجتماعی را بردارید | اتاق خبر
کد خبر: 116897
تاریخ انتشار: 4 تیر 1394 - 08:37
جستجوگر گوگل از مدیران اجرایی شبکه های اجتماعی خواست تا در مبارزه با گروه تروریستی داعش، تصاویر ویدئویی اعدام های این گروه تروریستی را از «یو تیوب» بردارند....
جستجوگر گوگل از مدیران اجرایی شبکه های اجتماعی خواست تا در مبارزه با گروه تروریستی داعش، تصاویر ویدئویی اعدام های این گروه تروریستی را از «یو تیوب» بردارند.
به گزارش اتاق نیوز به نقل از اسپوتنیک، جستجوگر گوگل از مدیران اجرایی شبکه های اجتماعی خواست تا در مبارزه با گروه تروریستی داعش، تصاویر ویدئویی اعدام های این گروه تروریستی را از «یو تیوب» بردارند. در تلاش برای مبارزه با تبلیغات گروه تروریستی داعش از طریق اینترنت و شبکه های اجتماعی، «ویکتوریا گراند» مدیر سیاست های راهبردی جستجوگر گوگل امروز اعلام کرد: داعش دارای فعالیت های زیادی در شبکه های اجتماعی بوده و به این دلیل از مخالفان بسیاری نیز برخوردار شده است. این گروه اقدام به بارگذاری تصاویری نموده است که غیر انسانی و وحشیانه است. هر هفته شاهد ۲ یا ۳ تصویر هستیم سر آنها توسط داعش بریده می شود. گرند در ادامه به استفاده نادرست این گروه از اینترنت اشاره کرد و افزود: از مدیران اجرایی شبکه های مجازی تبلیغاتی و بازاریابی می خواهم تا محتوای مطالب یوتیوب را با هدف مقابله با داعش، مطلوب و مورد پسند همگان نمایند. به گفته مسؤول حقوقی گوگل، گروه تروریستی داعش تا کنون از قدرت این شبکه های اجتماعی سوء استفاده های زیادی کرده است.  
مطالب مرتبط
نظرات
ADS
ADS
پربازدید