Performancing Metrics

به‌جای نان بازو، نان یارانه و صدقه را می‌خوریم | اتاق خبر
کد خبر: 116949
تاریخ انتشار: 4 تیر 1394 - 10:26
اتاق نیوز - دبیر خانه صنعت، معدن و تجارت گفت: زمانی که تولید ضعیف باشد به جای خوردن نان بازو، نان یارانه و صدقه را می‌خوریم....
اتاق نیوز - دبیر خانه صنعت، معدن و تجارت گفت: زمانی که تولید ضعیف باشد به جای خوردن نان بازو، نان یارانه و صدقه را می‌خوریم.
محمدرضا مرتضوی در مراسم تقدیر از واحدهای برتر صنعتی و معدنی استان تهران با بیان اینکه از نظر تولید خیر و شر بودن مصداق‌های متفاوتی دارد، اظهار کرد: زمانی که سرزمین‌ها آباد، کارگران کوشا، مردم با نشاط و حکومت و متصدیان دولتی درستکار، امین و منتخب مردم باشند از نظر تولید مصداق بارز خیر است. وی افزود: در عین حال زمانی که زمین‌های زراعی خشک باشند و کارخانه‌ها با ظرفیت کمتر از 30 درصد کار کنند کارگران نیز با وجود کار مناسب، شرمنده خانواده‌های خود می‌شوند و از سوی دیگر زمانی که متصدیان دولتی دست در اموال عمومی ببرند، مصداق شر است و نتیجه‌اش این می‌شود که به جای اینکه نان بازوی خود را بخوریم باید نان صدقه و یارانه را بخوریم. دبیر خانه صنعت، معدن و تجارت ادامه داد:‌ امیدواریم به جایی برسیم که بخش خصوصی و مردم آن‌قدر توانمند شده باشند که یارانه به حساب همه بریزند و دستی به سوی دولت دراز نکنند. مرتضوی همچنین با اشاره به مشکلات ایجاد شده برای کشور به واسطه تحریم‌ها، گفت: متاسفانه ظلم و جوری که در سال‌های اخیر به ملت ایران شد، باعث تضعیف صنعت شد اما اکنون به همت صنعتگران و حکومت به نقطه‌های خوبی رسیده‌ایم و به قول آقای روحانی اخیرا نیز کاسه‌های تحریم شکسته شده و هیچ چینی‌بندزنی در دنیا نمی‌تواند آن‌ها را به هم بچسباند. در این مراسم 30 واحد صنعتی و معدنی نمونه و دو پیشکسوت عرصه صنعت و معدن استان تهران معرفی و تقدیر شدند. در روز چهارشنبه 3 تیر 1394 در همایش روز صنعت، معدن و تجارت استان تهران واحدهای نمونه و برتر صنعتی و معدنی این استان مورد تقدیر قرار گرفتند. بر اساس این گزارش واحدهای معرفی شده در حوزه‌های مختلف از جمله صنایع دارویی، صنایع غذایی، فلزی، برق و الکترونیک، منسوجات و پوشاک، صنایع معدنی، شیشه و پلور و ... فعالیت می‌کنند.
مطالب مرتبط
نظرات
ADS
ADS
پربازدید