Performancing Metrics

شهردار تهران تاکید کرد:آماده سازی امکانات حمل و نقل عمومی برای دسترسی به نمایشگاه بین المللی قرآن | اتاق خبر
کد خبر: 117021
تاریخ انتشار: 4 تیر 1394 - 19:35
اتاق نیوز - شهردار تهران با اشاره به همکاری خوب شهرداری تهران و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در برگزاری این نمایشگاه، گفت: در نمایشگاه امسال امکانات بهتر و مناسبی پیش ب...
اتاق نیوز - شهردار تهران با اشاره به همکاری خوب شهرداری تهران و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در برگزاری این نمایشگاه، گفت: در نمایشگاه امسال امکانات بهتر و مناسبی پیش بینی شده است تا با توجه به روزهای بلند ماه مبارک رمضان، فرصت مناسبی فراهم شود و مردم قبل و بعد از افطار بتوانند با حضور در این فضا، با مسایل قرآنی آشنا شوند.
به گزارش اتاق نیوز به نقل از ایسنا، محمد باقر قالیباف در حاشیه آئین افتتاحیه بیست و سومین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم طی سخنانی در جمع خبرنگاران، افزود: در جریان نمایشگاه قرآن امسال مباحث نرم افزاری، بخش های هنری، صنایع دستی و بخش های ویژه کودکان و بزرگسالان دیده شده و این نمایشگاه در ماه مبارک رمضان مخصوصا فرصتی را فراهم می کند تا مردم هم اوقات مفرح خوبی داشته باشند و هم با مسایل قرآنی آشنا شوند. وی با اشاره به امکانات در نظر گرفته شده در نمایشگاه امسال، تاکید کرد: از همه خانواده ها دعوت می کنم که با توجه به آسان بودن استفاده از حمل و نقل عمومی از این نمایشگاه استفاده کنند. به نحوی که دو ایستگاه متروی شهید حقانی و همت در این فضا وجود دارد و مردم می توانند با استفاده از مترو به نمایشگاه بیایند. همچنین اتوبوس ها از میادین مختلف برای انتقال مردم به این نمایشگاه اقدام می کنند. به عبارتی همه شرایط برای گذراندن اوقات فراغت با رویکرد آشنایی بیشتر با فرهنگ قرآنی فراهم شده است. قالیباف همچنین عنوان داشت: امیدوارم از این ماه که ماه رحمت، مغفرت و برکت است، به گونه ای استفاده کنیم که بتوانیم این فرهنگ را در طول سال پیش ببریم. به عبارتی ماه رمضان را ماه مقصد حساب نکنیم، بلکه ماه مبدا حساب کنیم و افق خود را در این ماه با مسایل قرآنی، الهی، نماز و روزه تنظیم کنیم. شهردار تهران تاکید کرد: امیدوارم بتوانیم با تقوا، عمل صالح، با زیست بهتر اخلاقی و امر به معروف و نهی از منکر به درستی عبادت خالق خود را انجام دهیم و یک زندگی مومنانه داشته باشیم.
مطالب مرتبط
نظرات
ADS
ADS
پربازدید