Performancing Metrics

آیت الله آملی لاریجانی خبر داد: ورود 15میلیون پرونده در سال 93 | اتاق خبر
کد خبر: 117374
تاریخ انتشار: 6 تیر 1394 - 17:32
اتاق نیوز - رئیس قوه قضاییه گفت: وجود 15 میلیون پرونده در سال گذشته در محاکم و اجرای احکام نشان دهنده آن است که حضور مردم در دستگاه قضایی افزایش پیدا کرده است....
اتاق نیوز - رئیس قوه قضاییه گفت: وجود 15 میلیون پرونده در سال گذشته در محاکم و اجرای احکام نشان دهنده آن است که حضور مردم در دستگاه قضایی افزایش پیدا کرده است.
به گزارش اتاق نیوز به نقل از مهر، عصر امروز آیت الله آملی لاریجانی در حاشیه مراسم تجدید میثاق با آرمان های بلند معمار کبیر انقلاب اسلامی در جمع خبرنگاران و اصحاب رسانه با گرامیداشت یاد و خاطره شهید بهشتی اظهار داشت: پس از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران، دستگاه قضایی سیر تکاملی خود را در پیش گرفته است. رییس قوه قضاییه افزود: تا رسیدن به نقطه تعالی فاصله وجود دارد و باید مردم با دیدن دستگاه قضایی احساس آرامش کرده و اگر کسی حقش دچار تضییع شد از طریق این دستگاه بتواند حق خود را بگیرد. وی ادامه داد: مردم به دستگاه قضایی اعتماد دارد و  وجود 15 میلیون پرونده در سال گذشته در محاکم و اجرای احکام نشان دهنده آن است که حضور مردم در دستگاه قضایی افزایش پیدا کرده است. آیت الله لاریجانی اضافه کرد: خوشبختانه قضات فعال در دستگاه قضایی در حال تلاش مضاعفی هستند و امیدواریم این سیر تکاملی دستگاه قضایی با تلاش بیشتر ادامه پیدا کند. این مسئول عنوان کرد: تمام تلاش دستگاه قضایی آن است که دسترسی مردم به خدمات قضایی افزایش پیدا کند و در این راستا تلاش های لازم صورت می گیرد و این در حالی است که در سال جاری باید بیش از چهار هزار نیرو جذب کرده باشیم. وی بیان داشت: تلاش می کنیم تا پایان سال چهار هزار قاضی را جذب کنیم که اثرات این اقدام ها در چند سال آینده مشخص خواهد شد. گفتنی است عصر امروز و همزمان با هفته قوه قضاییه، آیت الله آملی لاریجانی رییس دستگاه قضا با حضور در حرم مطهر امام راحل با آرمان های بلند معمار کبیر انقلاب اسلامی تجدید میثاق کرد. در این مراسم علاوه بر رییس دستگاه قضا، دادستان کل کشور، رییس بازرسی کل کشور، وزیر دادگستری، مدیران و معاونین دستگاه قضایی حضور داشتندو بار دیگر نسبت به مقام شامخ امام راحل ادای احترام کردند.
مطالب مرتبط
نظرات
ADS
ADS
پربازدید