Performancing Metrics

9 قانون عجیب داعش | اتاق خبر
کد خبر: 117588
تاریخ انتشار: 7 تیر 1394 - 14:23
روزنامه «تایمز آف ایندیا» 9 قانون عجیب داعش را از بردگی و عدم استفاده از کلمه داعش گرفته تا ممنوعیت نشستن زنان بر روی صندلی را منتشر کرد....
روزنامه «تایمز آف ایندیا» 9 قانون عجیب داعش را از بردگی و عدم استفاده از کلمه داعش گرفته تا ممنوعیت نشستن زنان بر روی صندلی را منتشر کرد.
به گزارش اتاق نیوز به نقل از سایت جبهه جهانی مستضعفین، این 9 قانون به شرح زیر است: 1- بردگی اگر مسلمان داعشی نشوی، همیشه در خطر خواهی بود؛ زیرا داعش مخالفان خود را از شیعه و سنی تا مسیحی و ایزدی، بین بردگی و اعدام مخیر می‌کند. 2- پوشیدن لباس جین پوشیدن لباس جین و آرایش برای زنان ممنوع است و آنان فقط باید با عبا و پوشیه رفت و آمد کنند. 3- استعمال دخانیات بر اساس این قانون، مصرف سیگار ممنوع است و در صورت استعمال، فرد خاطی 80 ضربه شلاق خواهد خورد و با تکرار این عمل غیرقانونی اعدام خواهد شد. 4- عدم به کار‌گیری کلمه داعش استفاده از کلمه «داعش» در محاورات حرام است و مجازات کسانی که از این قانون سرپیچی کنند 70 ضربه شلاق است. 5- فروشگاه زنان اگر مردی وارد فروشگاه زنان شود؛ آن مغازه فوراً و برای همیشه تعطیل می‌شود. 6- تحصیل در رشته زنان و زایمان برای مردان هیچ مردی حق ندارد در رشته زنان و زایمان تحصیل و تخصص بگیرد. 7- نشستن بر روی صندلی زنان به هیچ وجه اجازه ندارند در اماکن عمومی روی صندلی بنشینند. 8- توقف کار در هنگام نماز تمامی مغازه‌داران موظفند در وقت نماز، مغازه خود را قفل و تا بعد از اتمام نماز کسی حق باز کردن مغازه را ندارد و در صورت سرپیچی از این قانون، مجازات می‌شوند. 9- مصالح عمومی اگر راننده‌ای مسیری را اشتباه برود حق ندارد پول اضافی بگیرد و چنانچه این کار را انجام دهد، باید اعدام شود. گفتنی است این قانون بارها در فلوجه عراق اجرا شده است.
کلید واژه ها :
مطالب مرتبط
نظرات
ADS
ADS
پربازدید