Performancing Metrics

ظریف امشب به تهران برمی‌گردد/مذاکرات پس از 10 تیر ادامه دارد | اتاق خبر
کد خبر: 117622
تاریخ انتشار: 7 تیر 1394 - 15:27
اتاق نیوز - مسئول امور رسانه‌ای تیم مذاکره کننده کشورمان گفت: وزرای خارجه دو کشور ایران و آمریکا پس از دیدارهای خود، دستورالعمل های لازم در خصوص چگونگی ادامه کار بر ر...
اتاق نیوز - مسئول امور رسانه‌ای تیم مذاکره کننده کشورمان گفت: وزرای خارجه دو کشور ایران و آمریکا پس از دیدارهای خود، دستورالعمل های لازم در خصوص چگونگی ادامه کار بر روی متن و جزئیات آن را به تیم‌های خود دادند.
اعزامی به وین، وی ادامه داد: دکتر ظریف مطابق با برنامه از پیش تعیین شده، یکشنبه شب به تهران عزیمت کرده و پس از یک روز حضور در تهران به وین باز خواهدگشت. همچنین، تیم مذاکراتی به ریاست معاونان در وین حضور داشته و روند کار بر روی متن دنبال خواهد شد. مسئول امور رسانه‌ای تیم ایران گفت: همانطور که از قبل گفته شده بود که ممکن است در صورت نیاز به وقت بیشتر برای کار بر روی متن توافق، مذاکرات پس از مهلت دهم تیر ادامه یابد اکنون با توجه به اینکه هنوز کارهای بسیاری‌ وجود دارد، هیات‌ها پس از روز 10 تیر نیز در وین باقی مانده و به مذاکرات برای دستیابی به یک توافق جامع خوب ادامه خواهند داد. بر اساس تاکید وی همچنان هیچ اراده و هیچ بحثی در خصوص تمدید بلندمدت‌تر مذاکرات وجود ندارد. فابیوس وزیر خارجه فرانسه امشب برای میزبانی اجلاس محیط زیست به نیویورک می‌رود و فلیپ هاموند و فدریکا موگرینی نیز به پایتخت‌هایشان باز می‌گردند.
کلید واژه ها :
مطالب مرتبط
نظرات
ADS
ADS
پربازدید