Performancing Metrics

انگشت اتهام در بحث موسسه میزان متوجه بانک مرکزی است | اتاق خبر
کد خبر: 118336
تاریخ انتشار: 9 تیر 1394 - 20:00
اتاق نیوز - نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف گفت: انگشت اتهام در بحث موسسه مالی و اعتباری میزان، متوجه بانک مرکزی است....
اتاق نیوز - نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف گفت: انگشت اتهام در بحث موسسه مالی و اعتباری میزان، متوجه بانک مرکزی است.

به گزارش اتاق نیوز به نقل از مهر، حجت الاسلام سید محمدباقر عبادی اظهار داشت: در بحث پیگیری مشکلات مردم در موسسه میزان آمادگی خود را اعلام می کنم تا در جلسات رسیدگی به این مشکل که از سوی بانک مرکزی تشکیل می شود، شرکت کنم تا مشکل هرچه سریعتر حل شود.

وی اظهارکرد: به دلیل عدم نظارت بانک مرکزی، مشکلات پیش رو به وجود آمده است و در این زمینه هیچ توضیحی از طریق این بانک قابل قبول نیست.

وی از از پرداخت سپرده ها و نقدینگی مردم از طریق فروش املاک و زمین های میزان خبر داد و گفت: بانک میزان به اندازه ای اموال و املاک دارد که می تواند پاسخگوی سپرده های مردم باشد.

وی ادامه داد: مشکلات عمده ای که گریبان گیر مردم خراسان شمالی، جنوبی و رضوی شده است با پیگیری دستگاه های مربوطه برطرف خواهد شد.

حجت الاسلام عبادی از تزریق صدها میلیارد تومان از طریق بانک مرکزی برای حل مشکل مردم خبر داد و گفت: همچنین با دستور دادستان مشهد هیات تسویه برای تسویه حساب سپرده گزاران تشکیل شد.

وی خواستار صبوری مردم در راستای حل این مشکل بزرگ شد و افزود: باتوجه به دارایی زیاد موسسه میزان، جای نگرانی برای پرداخت پول مردم نیست و مردم از لحاظ طولانی شدن بازه زمانی در پرداخت پول صبور باشند.

 نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف با اشاره به سایر اقدامات انجام شده در خصوص حل مشکل موسسه میزان، تصریح کرد: نمایندگان مردم استان های خراسان رضوی، شمالی و جنوبی طی نامه ای به دادگستری، بانک مرکزی و وزرای اقتصادی درخواست تسریع در پیگیری مشکلات موسسه میزان را داشته اند.

جای نگرانی برای از بین رفتن پول مردم نیست

رضا منصوری فرماندار شهرستان بیرجند نیز در این جلسه با بیان اینکه جای نگرانی برای از بین رفتن پول مردم نیست، بیان داشت: بعد از لغو مجوز موسسه میزان، با دستور دادستان مشهد هیات تسویه تشکیل شد و هم اکنون هیات تسویه در نظر دارد بخشی از اموال موسسه میزان را بفروش برساند و از این محل، پول های مردم را به آنها بازگرداند.

وی با تاکید براینکه با تجمع مشکلی حل نمی شود، اظهار داشت: باتوجه به تجمع مردم در یک هفته اخیر مقابل موسسه میزان، خواسته های آنها به صورت مکتوب به مقامات بالا ابلاغ شد.

منصوری ادامه داد: امید است با صبوری سپرده گذاران و پیگیری مسئولان مشکلات پیش رو برطرف شود.

فعالیت های دستگاه ها تحت الشعاع انتخابات قرار نگیرد

فرماندار شهرستان بیرجند در ادامه با اشاره به انتخابات پیش رو مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان بیان داشت: این انتخابات نباید اذهان مسئولان را مشغول کند و فعالیت ها را تحت الشعاع خود قرار دهد.

وی تاکید کرد: تمامی دستگاه ها بدون توجه به انتخابات پیش رو، همچون گذشته در تحقق رسالت اصلی خویش عمل کنند.

منصوری با اشاره به اینکه مردم خراسان جنوبی انسان هایی علاقه مند به نظام هستند، تصریح کرد: باید با این انسان های شریف صادقانه برخورد شود و در حل مشکلات آنها کوشا باشیم.

وی ادامه داد: دستگاه های مربوطه و مسئولان با همکاری هم در حل مشکلات مردم و تحقق تاکیدات رهبری که همدلی و همزبانی است، کوشا باشند.

مطالب مرتبط
نظرات
ADS
ADS
پربازدید