Performancing Metrics

داعش حماس را تهدید کرد | اتاق خبر
کد خبر: 118416
تاریخ انتشار: 10 تیر 1394 - 09:31
داعش در فایلی ویدئویی ضمن متهم کردن جنبش حماس فلسطین به ناکارآمد بودن در "اجرای شریعت" تهدید کرد که نوار غزه را به یکی از مناطق نفوذ خود در خاورمیانه تبدیل می‌کند....
داعش در فایلی ویدئویی ضمن متهم کردن جنبش حماس فلسطین به ناکارآمد بودن در "اجرای شریعت" تهدید کرد که نوار غزه را به یکی از مناطق نفوذ خود در خاورمیانه تبدیل می‌کند.
به گزارش اتاق نیوز به نقل از شبکه خبری روسیا الیوم، این فایل ویدئویی از سوی تروریست‌های داعش در سوریه با عنوان "پیامی خطاب به طاغوت‌های حماس" منتشر شده است. در این فایل ویدئویی یکی از اعضای داعش جنبش حماس فلسطین را تهدید کرده و می‌گوید: "به امید خدا دولت یهود را ریشه کن کرده و شما جنبش حماس و فتح و همگی سکولارها را از بین خواهیم برد و شریعت را در غزه حکم‌فرما و اجرا خواهیم کرد." پیشتر نیز تروریست‌های داعش در غزه 48 ساعت به جنش حماس فرصت داده بودند تا سرکوب علیه عضای این گروه را متوقف کند. در پی بمب گذاری‌هایی که هیچ گروهی مسئولیت آن را نپذیرفته بود، جنبش حماس علیات گسترده‌ای را علیه افراطی‌ها موجود در نوار غزه آغاز کرد. افراط گرایان حماس را به اتخاذ " مواضع نرم" علیه رژیم صهیونیستی و ناتوانی در اجرای "قوانین اسلامی" متهم می‌کنند.
کلید واژه ها :
مطالب مرتبط
نظرات
ADS
ADS
پربازدید