Performancing Metrics

مراکز فعال اهدای خون در شب‌های قدر اعلام شد | اتاق خبر
کد خبر: 119456
تاریخ انتشار: 14 تیر 1394 - 13:57
اتاق نیوز - مدیر کل انتقال خون استان تهران از اهدای خون 11 هزار و 437 نفر از پایتخت‌نشینان در 17 روز ابتدای ماه مبارک رمضان خبر داد و اعلام کرد: در شب‌های قدر پنج مرکز اهد
اتاق نیوز - مدیر کل انتقال خون استان تهران از اهدای خون 11 هزار و 437 نفر از پایتخت‌نشینان در 17 روز ابتدای ماه مبارک رمضان خبر داد و اعلام کرد: در شب‌های قدر پنج مرکز اهدای خون در نقاط مختلف استان تهران‏‏‏‎ با آمادگی کامل در خدمت اهداکنندگان روزه‌دار تهرانی خواهند بود.
دکتر فاطمه نادعلی با تقدیر از همراهی همیشگی پایتخت‌نشینان با این اداره، گفت: در شب‌های قدر شاهد حضور جوانان یا به عبارتی اهداکنندگان بار اولی در مراکز اهدای خون هستیم که ممکن است به علت تراکم جمعیت از این مشارکت معنوی در راستای کمک به بیماران نیازمند محروم شوند. وی با اشاره به ضرورت ترویج فرهنگ اهدای خون در بین جوانان و بانوان جامعه در چشم انداز انتقال خون تهران‏، ادامه داد: از اهداکنندگان مستمر که طی این سال‌ها جزء همراهان همیشگی ما بوده‌اند تقاضا داریم در شب‌های قدر فرصت را به جوانانی بدهند که برای اولین بار قصد پیوستن به جامعه داوطلبان اهدای خون را دارند تا آنها نیز با ثبت اولین اهدای خون خود در این شب‌های عزیز به جمع اهداکنندگان مستمر خون بپیوندند. گفتنی است، اهداکنندگان خون سه دسته‌اند گروه اول بار اولی‌ها هستند، گروه دوم کسانی که یک یا چند بار به طور پراکنده خون اهدا کرده‌اند و گروه سوم هم اهداکنندگان مستمر هستند که حداقل سالی دوبار خون اهدا می‌کنند. پایگاه مرکزی انتقال خون استان تهران واقع در خیابان وصال شیرازی، مراکز اهدای خون نارمک و پیروزی و همچنین دو مرکز سیار اهدای خون واقع در ضلع شرقی حرم حضرت عبدالعظیم(ع) و گلزار شهدای ورامین در شب‌های قدر تا ساعت دو بامداد آماده پذیرش اهداکنندگان خون هستند.
کلید واژه ها :
مطالب مرتبط
نظرات
ADS
ADS
پربازدید