Performancing Metrics

رقیبان 25خرداد دور یک میز؛ نهاوندیان قدیمی ها وتازه واردها را کنار هم جمع کرد | اتاق خبر
کد خبر: 1196
تاریخ انتشار: 4 تیر 1390 - 10:54

روز گذشته اولین جلسه هیات رییسه دوره هفتم اتاق ایران با حضور اعضای هیات رییسه دوره ششم و هفتم به صورت مشترک در دفتر رییس اتاق ایران برگزار شد.

در این جلسه محمد نهاوندیان ضمن تشکر از همراهی هیات رییسه دوره قبل و زحمات آنان مصوب شد که علاء میرمحمدصادقی به عنوان عضو افتخاری و مشاور عالی هیات رییسه دوره هفتم تعیین و در کلیه جلسات هیات رییسه دوره جدید حضور یابد.

اتاق نیوز ـ به گزارش سایت خبری اتاق ایران، در این جلسه که رقبای انتخاباتی و برنده ها و بازنده ها در کنار یکدیگر قرار گرفته بودند، محمد نهاوندیان رییس اتاق ایران از لزوم به حداقل رساندن اختلاف ها و انسجام بیش از پیش اتاق تاکید کرد. نهاوندیان که با رای خوبی ریاستش بر اتاق ایران برای دور جدید تمدید شده باید با برخی از اعضای هیات رییسه دور قبل مثل مسعود دانشمند، شجاع الدین بازرگانی،هوشنگ فاخری و ابراهیم جمیلی خداحافظی کند و این نشست ها را با حضور چهره های جدید مثل پدرام سلطانی، محمود اسلامیان، محسن جلال پور و سلیمانی برگزار کند.

در این نشست که در فضای صمیمانه ای برگزار شد، اعضای دوره قبل با پیشنهادات و توصیه های خود در مورد لزوم کار زیاد و صرف وقت کافی برای پیگیری امور اتاق بازرگانی و بخش خصوصی همگی بر این نکته تاکید کردند که در صورت لزوم در کنار هیات رییسه جدید خواهند بود. هم چنین اعضای جدید دوره هفتم نیز با قدردانی از زحمات هیات رییسه دوره قبل، خواستار حفظ یکدلی و انسجام و نقدپذیری شدند و خواستار کمک هر چه بیشتر اعضای هیات نمایندگان به بخش خصوصی شدند.

هیات رییسه اتاق ایران مطابق برنامه هر هفته دوشنبه ها تشکیل جلسه خواهد داد.

 

مطالب مرتبط
نظرات
ADS
ADS
پربازدید