Performancing Metrics

میرمهدی در گفت و گو با اتاق نیوز: نرخ مالیات توافق شده اصناف با توجه به تورم فعلی منطقی نیست | اتاق خبر
کد خبر: 119648
تاریخ انتشار: 15 تیر 1394 - 12:12
اتاق نیوز - رئیس اتحادیه فناوران رایانه با بیان اینکه با توجه به تورم فعلی نرخ توافق شده مالیات اصناف منطقی نیست، گفت: از سال 93 تاکنون رکود بر بازار بسیاری از صنوف حاک
اتاق نیوز - رئیس اتحادیه فناوران رایانه با بیان اینکه با توجه به تورم فعلی نرخ توافق شده مالیات اصناف منطقی نیست، گفت: از سال 93 تاکنون رکود بر بازار بسیاری از صنوف حاکم است و از طرفی به دلیل افزایش نرخ مالیات، فعالیت در برخی مشاغل دیگر صرفه اقتصادی مناسبی ندارد .
سید مهدی میرمهدی در گفت و گو با اتاق نیوز با بیان اینکه 70درصدد از واحدهای صنفی تحت پوشش این اتحادیه در پاساژ پارسیان به دلیل نبود سیاست های حمایتی محل کسب خود را تعطیل کرده اند، تصریح کرد: مسئولان دولتی بارها در سخنرانی های خود تأکید می کنند که در جهت جبران هزینه ها درآمدهای مالیاتی را مورد توجه قرار داده ایم، اما سوأل اینجاست که به چه قیمتی مالیات گرفته می شود؟ هزینه های مترتب بر تولید کمر شکن شده است و با تعطیلی یک واحد صنفی و کاهش تعداد کارگران، خانواده های این افراد هم آسیب دیده اند. وی در پاسخ به این پرسش که پیشنهاد شما برای حذف جلسات چانه زنی میان مسئولان اصناف و سازمان امور مالیاتی و برطرف شدن مشکلات مالیاتی چیست؟ عنوان کرد: رویه درست این است که مالیات بر درآمد باشد. در حال حاضر مشکل اینجاست که افرادی که درآمد هنگفتی دارند، مالیات کمتری پرداخت می کنند. رئیس اتحادیه فناوران رایانه ادامه داد: اتاق اصناف تلاش بسیاری برای کاهش نرخ مالیات اصناف برای سال 93 داشت اما در نهایت نرخ توافق شده در این شرایط اقتصادی، عادلانه نبود.
مطالب مرتبط
نظرات
ADS
ADS
پربازدید