Performancing Metrics

بهره دار در گفتگو با اتاق نیوز: صنعت بیمه از ظرفیت حمل و نقلی ایران استفاده نمی کند | اتاق خبر
کد خبر: 120050
تاریخ انتشار: 16 تیر 1394 - 12:28
اتاق نیوز- رئیس فدراسیون حمل و نقل ایران گفت: ظرفیت صنعت حمل و نقل ایران برای شرکت های بیمه ای بسیار سودآور است؛ اما فعالان صنعت بیمه، این ظرفیت را فراموش کرده و از روش...
اتاق نیوز- رئیس فدراسیون حمل و نقل ایران گفت: ظرفیت صنعت حمل و نقل ایران برای شرکت های بیمه ای بسیار سودآور است؛ اما فعالان صنعت بیمه، این ظرفیت را فراموش کرده و از روش های بسیار سخت تر و دشوارتری، کسب درامد می کنند.
سید ابوالفضل بهره دار رئیس فدراسیون حمل و نقل ایران با اشاره به ظرفیت های مالی این صنعت به منظور ایجاد یک درآمد غیر نفتی از صنایع داخلی به اتاق نیوز گفت: شرکت های بیمه ای به منظور کسب در آمد، از راه هایی سخت و دشوار و البته پرریسک استقبال می کنند؛ اما ظرفیت حمل و نقل ایران که بسیار سودآور است را فراموش کرده اند. بهره دار با مد نظر قرار دادن مشکلات بیمه ای به وجود آمده برای فعالان صنعت حمل و نقل ایران افزود: با نگاهی گذرا متوجه ظرفیت مالی کلان صنعت حمل و نقل برای شرکت های بیمه ای می شویم اما این سوال همچنان مطرح است که چرا بیمه گران در خصوص تحت پوشش قرار دادن این صنعت موانع ایجاد می کنند به طوری که شرکت حمل و نقلی مجبور می شود تا کالا و یا وسیله نقلیه را در کشور مقصد بیمه کند؟ رئیس فدراسیون حمل و نقل ایران با تاکید بر لغو تحریم ها ادامه داد: در این شرایط، حجم تجارت با ایران افزایش خواهد یافت و صنعت بیمه نیز می تواند در این فرصت و ظرفیت درآمد مطلوبی را به دست اورد. از این رو باید صنعت بیمه کشور باید به منظور تسهیل سازی قوانین و کاهش بوروکراسی های اداری اقداماتی را انجام دهد. وی همچنین به نقش گمرک در کاهش واردات کالای قاچاق اشاره کرد و گفت: قطعا با لغو تحریم ها، واردات کالای قاچاق نیز افزایش می یابد از این رو قوانین گمرکی نیازمند یک بازنگری و اصلاح هستند؛ تا بشود بر واردات کالای قاچاق نظارت و آن را مدیریت کرد.
مطالب مرتبط
نظرات
ADS
ADS
پربازدید