Performancing Metrics

بازگشت 500 زن زندانی به آغوش خانواده با یک میلیارد تومان | اتاق خبر
کد خبر: 120060
تاریخ انتشار: 16 تیر 1394 - 12:38
اتاق نیوز - رییس کمیته ایمنی و مدیریت بحران شورای شهر گفت: 500 زن ایرانی با مصوب شدن یک میلیارد تومان در دوره سوم شوراها به آغوش خانواده‌شان باز گشتند....
اتاق نیوز - رییس کمیته ایمنی و مدیریت بحران شورای شهر گفت: 500 زن ایرانی با مصوب شدن یک میلیارد تومان در دوره سوم شوراها به آغوش خانواده‌شان باز گشتند.
معصومه آباد صبح امروز در جلسه علنی شورای شهر با بیان اینکه در دوره سوم شورای شهر پس از مصوب شدن رقم یک میلیارد تومان برای زنان زندانی که جرایم غیرعمد داشتند، 500 زن توسط ستاد دیه آزاد شدند، گفت: این مبلغ از محل ماده 17 پرداخت شد. وی با بیان اینکه طرح ترخیص زنان زندانی با محکومیت مالی بدون قصد را در شورای سوم نیز بررسی شد، گفت: 26 نفر از اعضا آن را امضا کردند و لزومی به بررسی دوباره آن وجود ندارد. رییس کمیته ایمنی و مدیریت بحران شورای شهر با اشاره به امضای دو فوریت این طرح، گفت: امضای دو فوریت طرح ترخیص زنان زندانی با محکومیت مالی بدون قصد به این دلیل است که چارچوب آن یعنی اولویت‌ها، سقف اعتبار و شرایط جرم در بند بند طرح مشخص شده است. آباد با اشاره به نزدیکی عید فطر عنوان کرد: این مصوبه می‌تواند اتفاق خوبی را برای خانواده‌ها رقم بزند و همچنین از بروز کودکان کار و موضوعاتی که بر اثر عدم حضور مادر پیش می‌آید پیشگیری کرد.
مطالب مرتبط
نظرات
ADS
ADS
پربازدید