Performancing Metrics

نان در خون شهیدان می‌زنید | اتاق خبر
کد خبر: 120377
تاریخ انتشار: 19 تیر 1394 - 13:37
اتاق نیوز: جمعی از راهپیمایان تهرانی دست‌نوشته‌هایی در محکومیت مفاسد اقتصادی در دست داشته و خواستار برخورد قاطع دستگاه قضا با این افراد هستند....
اتاق نیوز: جمعی از راهپیمایان تهرانی دست‌نوشته‌هایی در محکومیت مفاسد اقتصادی در دست داشته و خواستار برخورد قاطع دستگاه قضا با این افراد هستند.
به گزارش اتاق نیوز راهپیمایی روز جهانی قدس از ساعت 10 و 30 دقیقه امروز آغاز شده و همچنان اقشار مختلف مردم در حال حرکت به سمت میعادگاه نماز جمعه هستند. راهپیمایان تهرانی پرچم‌های سه رنگ کشورمان را حمل می‌کنند و شعارهایی مانند مرگ بر آمریکا،‌ مرگ بر اسرائیل، این همه لشگر آمده، به عشق رهبر آمده، انرژی هسته‌ای حق مسلم ماست و... سر می‌دهند. جمعی از راهپیمایان تهرانی که از تقاطع خیابان‌های انقلاب _ فلسطین به جمع راهپیمایان پیوستند دست‌نوشته‌هایی در محکومیت مفاسد اقتصادی به‌دست گرفته‌اند. روزه‌داران تهرانی دست‌نوشته‌هایی با مضمون «مفسدان اقتصادی نان در خون شهیدان می‌زنند»، «دستگاه قضایی! با مفسدان اقتصادی برخورد قاطعانه کن» و «مفسد اقتصادی درحال جنگ با خداست» در دست دارند. در لحظه مخابره این خبر علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی درحال سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه امروز تهران است و قرار است آیت‌الله سیداحمد خاتمی نماز جمعه را اقامه کند.
مطالب مرتبط
نظرات
ADS
ADS
پربازدید