Performancing Metrics

مصر تجهیزات آمریکایی را برای نظارت بر مرزهایش خریداری می‌کند | اتاق خبر
کد خبر: 120720
تاریخ انتشار: 20 تیر 1394 - 18:30
اتاق نیوز - پنتاگون با فروش تجهیزات نظارتی و جاسوسی به مصر به ارزش 100 میلیون دلار موافقت کرد تا این کشور بتواند از مرزهایش به ویژه مرزش با لیبی محافظت کند....
اتاق نیوز - پنتاگون با فروش تجهیزات نظارتی و جاسوسی به مصر به ارزش 100 میلیون دلار موافقت کرد تا این کشور بتواند از مرزهایش به ویژه مرزش با لیبی محافظت کند.
به گزارش اتاق نیوز به نقل از ایسنا، به نوشته روزنامه واشنگتن پست، وزارت امور خارجه آمریکا با قاهره در خصوص فروش تجهیزات تکنولوژیکی به ارزش 100 میلیون دلار توافق کرده اما منتظر تایید کنگره است. این روزنامه در گزارش خود افشا کرد، مصر می‌خواهد برج‌های متحرک سنسور نظارتی و تجهیزات ارتباطاتی خریداری کند و هزینه مقاطعه کاران دفاعی را که برای آموزش مصری‌ها در خصوص چگونگی نحوه استفاده از این تجهیزات که به قاهره سفر خواهند کرد پرداخت می‌کند. پنتاگون در بیانیه‌ای گفت: این سیستم متحرک و امنیتی سنسور نظارتی به مصر این توانایی را خواهد داد تا ظرفیت‌های نظارت مرزی‌اش با لیبی و کشورهای دیگر را تقویت کند. این سیستم همچنین برای نیروهای گارد مرزی مصر توانایی هشدار زود هنگام را فراهم می‌کند تا سرعت واکنش نشان دادن را افزایش داده و تهدیدهایی که گاردهای مرزی و غیرنظامیان با آن مواجه هستند را کاهش دهد.
مطالب مرتبط
نظرات
ADS
ADS
پربازدید