Performancing Metrics

800 زن و دختر ترکمان عراق در دست داعش اسیر هستند | اتاق خبر
کد خبر: 120824
تاریخ انتشار: 21 تیر 1394 - 11:14
اتاق نیوز - سخنگوی جبهه ترکمان عراق از اسارت 800 زن و دختر ترکمان به دست داعش از زمان کنترل این گروه تروریستی بر شهرستان "تلعفر" خبر داد....
اتاق نیوز - سخنگوی جبهه ترکمان عراق از اسارت 800 زن و دختر ترکمان به دست داعش از زمان کنترل این گروه تروریستی بر شهرستان "تلعفر" خبر داد.
به نوشته روزنامه فرامنطقه‌ای الشرق الاوسط، علی مهدی، سخنگوی جبهه ترکمان‌ عراق با اعلام این خبر گفت: در حال حاضر داعش با این 800 دختر و زن تجارت می‌کند و دولت بغداد، اربیل و طرف‌های بین‌المللی به مساله زنان ربوده شده فکر نمی‌کنند. وی گفت: دختران شهرستان "تلعفر" در استان نینوا که از زمان کنترل داعش بر این شهرستان به دست داعش افتاده‌اند همچنان اسیر هستند و تنها هشت تن از آن‌ها توانسته‌اند به سمت مناطق تحت کنترل پیشمرگ‌های کرد فرار کنند. مهدی تاکید کرد: ما پس از سقوط مناطق ترکمان‌ نشین به دست داعش گزارشی را به کمیته حقوق بشر در پارلمان کردستان، کمیساریای عالی حقوق بشر سازمان ملل و حتی کنسولگری ترکیه در اقلیم کردستان ارسال کردیم اما این طرف‌ها هیچ گونه تحقیقاتی را در این خصوص انجام ندادند. تنها هلال احمر بود که به کمک ترکمان‌ها آمد. زنان و دختران ترکمان در تلعفر توسط داعش به فروش می‌رسند و با آن‌ها تجارت می‌شود و این در حالی است که هیچ کسی وجود ندارد تا از آن‌ها دفاع کند.
کلید واژه ها :
مطالب مرتبط
نظرات
ADS
ADS
پربازدید