Performancing Metrics

توزیع سهمیه 200 هزار کارگر ساختمانی در کشور | اتاق خبر
کد خبر: 120836
تاریخ انتشار: 21 تیر 1394 - 11:41
اتاق نیوز - نایب رییس کانون انجمن‌های صنفی کارگران ساختمانی کشور از توزیع سهمیه بیمه 200 هزار کارگر ساختمانی خبر داد و ابراز امیدواری کرد: تا پایان سال تعداد بیشتری از...
اتاق نیوز - نایب رییس کانون انجمن‌های صنفی کارگران ساختمانی کشور از توزیع سهمیه بیمه 200 هزار کارگر ساختمانی خبر داد و ابراز امیدواری کرد: تا پایان سال تعداد بیشتری از کارگران ساختمانی تحت پوشش بیمه قرار بگیرند.
هادی ساداتی اظهار کرد: در راستای توزیع سهمیه بیمه سال 94 کارگران ساختمانی تا این لحظه سهمیه 200 هزار کارگر ساختمانی در دو مرحله ابلاغ شده است که یک مرحله در اردیبهشت ماه اعلام و تا 10 خرداد در شهرستانها توزیع شد و یک سهمیه هم در پایان خرداد ماه اعلام شد که با همکاری انجمن‌های صنفی کارگران ساختمانی از تیرماه مشغول بررسی و توزیع آن هستیم. وی ادامه داد: توزیع سهمیه روندی دارد که باید طی شود و از مرحله ثبت نام متقاضی که روند اداری را طی می‌کند تا زمان بعد از ثبت نام که شامل تایید کارت‌های مهارت توسط سازمان‌های فنی و حرفه‌ای استانها و بازرسی‌ است انجام می‌گیرد. به گفته نایب رییس کانون انجمن‌های صنفی کارگران ساختمانی، تمام کارگران ساختمانی متقاضی بیمه که کارگر بودنشان محرز شده و دارای کارت مهارت باشند مشمول بیمه خواهند بود. وی در پایان ابراز امیدواری کرد: با همکاری همه جانبه شهرداری‌ها روند توزیع سهمیه در استانها افزایش یابد و تعداد بیشتری از کارگران ساختمانی تا پایان سال تحت پوشش بیمه قرار بگیرند.
کلید واژه ها :
مطالب مرتبط
نظرات
ADS
ADS
پربازدید