Performancing Metrics

بهترین تبلت سال انتخاب شد: سونی اکسپریا Z4 tablet | اتاق خبر
کد خبر: 121675
تاریخ انتشار: 22 تیر 1394 - 14:20
اتاق نیوز - هنوز تا پایان سال میلادی بیش از چهار ماه باقی مانده است اما وب‌سایت فون آرنا بهترین تبلت سال را انتخاب کرده است. این تبلت توسط شرکت ژاپنی سونی و با نام xperia Z...
اتاق نیوز - هنوز تا پایان سال میلادی بیش از چهار ماه باقی مانده است اما وب‌سایت فون آرنا بهترین تبلت سال را انتخاب کرده است. این تبلت توسط شرکت ژاپنی سونی و با نام xperia Z4 tablet عرضه شده.
شرکت سونی در عرصه‌های مختلفی مانند گوشی‌هوشمند، کنسول بازی، لوازم خانگی و… فعالیت می‌کند و در همه این عرصه‌ها حضور موفقی داشته است. محصولات این شرکت جز یکی از پرفروش‌ترین محصولات جهان به شمار می‌رود. کمپانی سونی که این تبلت را امسال روانه بازار کرد با استقبال خوبی از سراسر جهان روبه‌رو شد و سود خوبی را از فروش Z4 tablet به دست آورد. در این مقاله سعی در معرفی این غول ژاپنی داریم. این تبلت ۱۰ اینچی دارای کیفیت صفحه نمایش ۲۵۶۰×۱۴۴۰ است. پردازنده قدرتمند اسنپ دراگون ۸۱۰ به این تبلت قدرت مناسبی می‌بخشد و این غول ژاپنی‌ها ۳GB حافظه رم را بر دوش می‌کشد. درحالی که Z4 tablet دارای ۳۲GB حافظه داخلی است، از حافظه خارجی SD card نیز پشتیبانی می‌کند. دوربین اصلی ۸ مگاپیکسلی به همراه دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی این تبلت را قدرتمندتر می‌سازند. همچنین این تبلت میزبان اندروید لالی‌پاپ ۵٫۰ است. البته یک باتری قدرتمند ۶۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی و قیمت ۶۰۰ دلاری آن نظر شما را به خود جلب خواهد کرد.
مطالب مرتبط
نظرات
ADS
ADS
پربازدید