Performancing Metrics

انتقال ۳۵۰۰ زندانی از اوین، رجایی‌شهر و قزلحصار به زندان تهران بزرگ | اتاق خبر
کد خبر: 121677
تاریخ انتشار: 22 تیر 1394 - 14:25
اتاق نیوز - مدیر کل زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی استان تهران از انتقال حدود سه هزار و ۵۰۰ نفر از زندانیان اوین و رجایی‌شهر به زندان تهران بزرگ خبر داد....
اتاق نیوز - مدیر کل زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی استان تهران از انتقال حدود سه هزار و ۵۰۰ نفر از زندانیان اوین و رجایی‌شهر به زندان تهران بزرگ خبر داد.
سهراب سلیمانی در گفت‌وگو با خبرنگار قضایی خبرگزاری تسنیم از راه‌اندازی فاز دوم زندان تهران بزرگ بعد از ماه مبارک رمضان خبر داد و گفت: در این فاز قرار است بخشی از زندانیان زندان‌های اوین و رجایی‌شهر حداکثر تا بعد از ماه مبارک به زندان تهران بزرگ منتقل شوند. مدیرکل زندان‌های استان تهران افزود: در فاز دوم، حدود سه هزار و 500 نفر از زندانیان این دو زندان به زندان تهران بزرگ منتقل خواهند شد. ضمن اینکه هم اکنون حدود هشت هزار نفر در این زندان نگهداری می‌شوند. سلیمانی اضافه کرد: دو فاز دیگر زندان تهران بزرگ تا پایان سال 94 راه‌اندازی می‌شود. البته این زندان، فاز 5 نیز دارد اما هنوز دولت وارد ساخت فاز پنجم نشده است. وی ادامه داد: بعد از ماه مبارک رمضان دو اقدام خوب در سطح استان تهران صورت می‌گیرد که اقدام نخست فرستادن محکومان مواد مخدر به فشافویه و دیگر راه‌اندازی فاز دوم زندان تهران بزرگ است. با این کار هم بخشی از اوین تخلیه و بخش قابل توجهی از رجایی‌شهر و قزلحصار خالی می‌شود که قطعا خبر خوبی برای استان البرز خواهد بود.
مطالب مرتبط
نظرات
ADS
ADS
پربازدید