Performancing Metrics

نوکیا امروز رسما اعلام کرد به صنعت گوشی های هوشمند باز خواهد گشت | اتاق خبر
کد خبر: 122044
تاریخ انتشار: 23 تیر 1394 - 12:09
تاق نیوز - امروز نوکیا طی بیانیه ای از برنامه های آینده خود برای ورود دوباره به صنعت گوشی های هوشمند سخن گفت. شاید مهم ترین بخش این بیانیه جایی باشد که سخنگوی شرکت فنلا...
ا
تاق نیوز - امروز نوکیا طی بیانیه ای از برنامه های آینده خود برای ورود دوباره به صنعت گوشی های هوشمند سخن گفت. شاید مهم ترین بخش این بیانیه جایی باشد که سخنگوی شرکت فنلاندی رابرت مورلینو صراحتا می گوید که نوکیا قطعا به دنیای گوشی های هوشمند باز می گردد، اما خودش به طور مستقیم هیچ دستگاهی را تولید نکرده و یا به فروش نمی رساند.
مورلینو به ما یادآوری می کند زمانی که شرکت مطبوعش تجارت ابزار و سرویس های موبایل خود را به مایکروسافت واگذار نمود، از "تولید، بازاریابی و توزیع محصول" دست برداشت. به همین جهت نوکیا معتقد است که اکنون مسیر صحیح بازگشت به صنعت موبایل در واگذار نمودن حق امتیاز برند است. به بیان دقیق تر، نوکیا در پی شراکت با سازنده ای با توان تولید و توزیع جهانی است که بتواند بخش ساخت، بازاریابی، توزیع و خدمات پس از فروش را به آن واگذار کند. خود نوکیا نیز علاوه بر نهادن برند خود بر محصول، هدایت گر طراحی و تمایز فناوری به کار رفته نسبت به سایر رقبا خواهد بود. البته پیشتر تبلت اندرویدی N1 نیز چنین تجربه ای را رقم زده بود، چرا که تولید و توزیع آن کاملا به فاکسکان چینی واگذار شده بود. تنها مورد باقی مانده "زمان" است. به گفته نوکیا قطعا تا پیش از سه ماهه چهارم 2016 (بخشی از توافق با مایکروسافت) هیچ گوشی موبایلی را با برند فنلاندی نخواهیم دید.
مطالب مرتبط
نظرات
ADS
ADS
پربازدید