Performancing Metrics

امکان تسویه ارزی با نرخ روز گشایش | اتاق خبر
کد خبر: 122111
تاریخ انتشار: 23 تیر 1394 - 12:50
اتاق نیوز: براساس ابلاغیه بانک مرکزی، واحدهای صنعتی که بدهی ارزی دارند، می‌توانند بدهی هایشان را به تاریخ روز گشایش ارز ، تسویه و تعیین تکلیف کنند....
اتاق نیوز: براساس ابلاغیه بانک مرکزی، واحدهای صنعتی که بدهی ارزی دارند، می‌توانند بدهی هایشان را به تاریخ روز گشایش ارز ، تسویه و تعیین تکلیف کنند.
افشار فتح اللهی گفت: براساس ابلاغیه بانک مرکزی، واحدهای صنعتی که بدهی ارزی دارند، می‌توانند بدهی هایشان را به تاریخ روز گشایش ارز ، تسویه و تعیین تکلیف کنند. در این راستا، چنانچه ظرف مدت 3 ماه از تاریخ ابلاغ این دستوالعمل، واحدهای صنعتی به بانک‌های عامل مراجعه کنند، می‌توانند بدهی را به تاریخ روز گشایش ارز، تسویه و یا تعیین تکلیف کنند. معاون امور صنایع سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران افزود: این مساله محدودیت زمانی دارد و زمان اجرای آن از ابتدای تیرماه به مدت سه ماه است که براساس آن، واحدهای صنعتی مشمول می‌توانند بدهیهایشان را تعیین تکلیف کنند. وی تصریح کرد: این قانون را مجلس شورای اسلامی تصویب کرده و بخشنامه آن نیز به بانک مرکزی ابلاغ شده است که بر این اساس، واحدهای صنعتی می‌توانند طی مهلت مذکور از این بخشنامه استفاده کنند.
مطالب مرتبط
نظرات
ADS
ADS
پربازدید