Performancing Metrics

عید سعید فطر مترو تهران رایگان | اتاق خبر
کد خبر: 122127
تاریخ انتشار: 23 تیر 1394 - 13:02
اتاق نیوز - مدیر عامل شرکت بهره برداری متروتهران و حومه گفت: استفاده از مترو در روز عید سعید فطر از آغاز سرویس‌دهی قطارها تا پایان نمازعید، در تمامی خطوط رایگان خواهد...
اتاق نیوز - مدیر عامل شرکت بهره برداری متروتهران و حومه گفت: استفاده از مترو در روز عید سعید فطر از آغاز سرویس‌دهی قطارها تا پایان نمازعید، در تمامی خطوط رایگان خواهد بود.
محسن نایبی مدیر عامل شرکت بهره برداری متروتهران و حومه ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات همه روزه داران در این ماه مبارک اظهار کرد: مترو تهران به منظور تسهیل در انتقال نمازگزاران به محل اقامه نماز عید در مصلی تهران، دراین روز سعید خدمات ویژه و سرویس های فوق العاده ای در خطوط پنجگانه مترو ارائه می دهد. وی با بیان اینکه خدمات مترو تهران از ساعت پنج و 30 دقیقه صبح عید سعید فطر تا پایان نماز عید سعید فطر به طور رایگان ارائه می شود، افزود: حرکت قطارهای خط یک مترو تهران هر 4 و نیم دقیقه یکبار صورت می گیرد و با اعزام قطارهای فوق العاده در زمان های ازدحام جمعیت این فاصله گذر کاهش هم خواهد یافت. نایبی تاکید کرد: مترو تهران این آمادگی را دارد تا در صورت ازدحام مسافران تعداد اعزام حرکت های فوق ‌العاده را افزایش دهد و با ارسال قطارهای خالی به ایستگاه های پرتردد برای جابجایی راحت تر مسافران اقدام کند.  
کلید واژه ها :
مطالب مرتبط
نظرات
ADS
ADS
پربازدید