Performancing Metrics

گوریلی که الگوی مردان ژاپنی شد! | اتاق خبر
کد خبر: 122737
تاریخ انتشار: 24 تیر 1394 - 16:00
اتاق نیوز - در یکی از باغ وحش های ژاپن گوریلی زندگی می کند که توانسته با رفتارها و ژست های مخصوص به خودش نظر مردم این کشور را به خودش جلب کند تا از او با عنوان خوش تیپ تر...
اتاق نیوز - در یکی از باغ وحش های ژاپن گوریلی زندگی می کند که توانسته با رفتارها و ژست های مخصوص به خودش نظر مردم این کشور را به خودش جلب کند تا از او با عنوان خوش تیپ ترین گوریل دنیا یاد شود!
«شابانی» گوریل خوش تیپ و فتوژنیکی است که توانسته قلب بسیاری از مردم جهان به خصوص زنان ژاپنی را تسخیر کند. محبوبیت این گوریل میان ژاپنی ها به حدی رسیده است که ژست هایش را با ستارگان هالیوودی مانند «هیوجکمن» و « جورج کلونی» مقایسه می کنند. شابانی در هلند به دنیا آمده  اما در استرالیا بزرگ شده است و از سال ۲۰۰۷ هم در باغ وحش «هیگاشیاما» ژاپن زندگی می کند. عکس های این گوریل بامزه با ژست های مختلف در شبکه های اجتماعی بسیار طرفدار دارد و بارها به صورت گسترده میان کاربران بازنشر شده است. بی بی سی در گزارشی به این گوریل پرداخته و  می نویسد: «این چشمهای حساس و خیره با این ژست های مردانه و دلپذیر دل بسیاری از زنان ژاپنی را برده است. البته احتمالا مردان چشم بادامی خیلی هم از این گوریل جذاب خوششان نیاید. چون بسیاری از رسانه های این کشور رفتار این گوریل خوش تیپ را الگویی مناسب برای مردانی می دانند که دنبال تسخیر قلب زنان هستند و می خواهند آنها را تحت تاثیر خود قرار دهند!»  
کلید واژه ها :
مطالب مرتبط
نظرات
ADS
ADS
پربازدید