Performancing Metrics

ادامه تجاوزات عربستان علیه مناطق مختلف یمن | اتاق خبر
کد خبر: 122863
تاریخ انتشار: 25 تیر 1394 - 09:46
در حالی که حملات جنگنده‌های متجاوز عربستان علیه مناطق تاریخی یمن همچنان ادامه دارد در جریان این تجاوزات در استان تعز 11 تن کشته و ده‌ها تن دیگر مجروح شدند....
در حالی که حملات جنگنده‌های متجاوز عربستان علیه مناطق تاریخی یمن همچنان ادامه دارد در جریان این تجاوزات در استان تعز 11 تن کشته و ده‌ها تن دیگر مجروح شدند.
به گزارش اتاق نیوز به نقل از خبرگزاری الخبر، جنگنده‌های متجاوز عربستان روز چهارشنبه حملاتی را علیه منطقه تاریخی کریتر واقع در شهر عدن در جنوب یمن انجام دادند. منابع محلی عنوان داشتند که در جریان این حملات هوایی خسارت‌های جبران ناپذیری به مناطق تاریخی در منطقه کریتر وارد آمد. ساختمان و بازار منطقه کریتر یکی از قدیمی‌ترین آثار باستانی در مرکز استان عدن به شمار می‌آید که هرساله پذیرای تعداد زیادی از توریست‌های خارجی بوده است. پیشتر نیز جنگنده‌های متجاوز عربستان حملاتی را علیه یک منطقه تاریخی در شهر عدن انجام دادند که باعث شد یک دروازه تاریخی در این منطقه به صورت کامل از بین برود. همچنین در 21 ژوئن تعدادی از جنگنده‌های متجاوز عربستان یک دژ تاریخی به نام صیره را مورد هدف قرار داده و آن را از بین بردند. جنگنده‌های این رژیم به هدف قرار دادن آثار تاریخی و باستانی یمن بدون توجه به درخواست‌های سازمان ملل ادامه می‌دهند. همچنین به دنبال حملات جنگنده‌های عربستان علیه استان تعز دست کم 11 تن از شهروندان یمنی کشته و ده‌ها تن دیگر مجروح شدند. منابع محلی عنوان داشتند که جنگنده‌های عربستانی طی حملاتی تعدادی از اماکن تجاری را در بازاری در استان تعز مورد هدف قرار دادند.
کلید واژه ها :
مطالب مرتبط
نظرات
ADS
ADS
پربازدید