Performancing Metrics

داعش عربستان و شیعیان را تهدید به حمله انتحاری جدید کرد | اتاق خبر
کد خبر: 123080
تاریخ انتشار: 26 تیر 1394 - 11:22
اتاق نیوز - گروه تروریستی داعش در پیامی شیعیان عربستان را به حمله جدید انتحاری تهدید کرد و گفت به زودی در عربستان اعلام وجود خواهد کرد....
اتاق نیوز - گروه تروریستی داعش در پیامی شیعیان عربستان را به حمله جدید انتحاری تهدید کرد و گفت به زودی در عربستان اعلام وجود خواهد کرد.
به نقل از پایگاه خبری بوابه، گروه تروریستی داعش در پیام خود تحت عنوان "نامه‌ای به اهل سنت در بلاد الحرمین" خطاب به عربستان تاکید کرد که به زودی در این کشور اعلام وجود می‌کند . در این پیام که از سوی گروهی از رهبران عربستانی داعش از جمله ابوفهد الجزراوی و ابوجهاد الجزراوی صورت گرفت داعش از مردم عربستان خواسته تا با ابوبکر البغدادی، رهبر داعش بیعت کنند و به این گروه بپیوندند. داعش همچنین در این پیام سوتی شیعیان را به انجام عملیات‌های جددی تروریستی و هدف قرار دادن مساجد و تکیه ها تهدید کرد. ابوفهد الجزراوی در این خصوص گفت: "برایتان بمب و مین‌های بسیاری آماده کرده ایم. ما در همه جا عامل انتحاری داریم و در هرجایی شیری از شیران ما آماده فدای جانش است و راه‌هایتان را بمب گذاری می‌کنیم و سرهایتان را از تنتان جدا می‌کنیم و تا پاکسازی شبه جزیره عرب از وجدتان ادامه می دهیم."
کلید واژه ها :
مطالب مرتبط
نظرات
ADS
ADS
پربازدید