Performancing Metrics

فروش یک کودک به مبلغ ۱۰۰ هزار تومان! | اتاق خبر
کد خبر: 123439
تاریخ انتشار: 29 تیر 1394 - 13:30
اتاق نیوز - فرمانده انتظامی مشهد مقدس گفت: زوج شیشه ای كه دختر یك ساله خود را به خاطر خرید مواد مخدر فروخته بودند در جریان تحقیقات پلیسی شناسایی و دستگیر شدند....
اتاق نیوز - فرمانده انتظامی مشهد مقدس گفت: زوج شیشه ای كه دختر یك ساله خود را به خاطر خرید مواد مخدر فروخته بودند در جریان تحقیقات پلیسی شناسایی و دستگیر شدند.
سرهنگ حجت نیك مرام ، درباره جزئیات دستگیری متهمان افزود : زن و شوهر شیشه ای كه از سه سال قبل خانه خود را پاتوق معتادان ولگرد كرده بودند هفته گذشته دختر یك ساله و یك ماهه خود را به فردی معتاد فروختند و ۱۰۰ هزار تومان از او پول گرفتند تا مواد مخدر صنعتی از نوع شیشه برای خود بخرند که شناسایی و دستگیر شدند . وی گفت : پدر و مادر مرد جوان متوجه ناپدید شدن نوه شان شدند و گفته های عروس و پسر معتادشان را مبنی بر این كه با فردی مشكل داشته اند و آن فرد، كودك شان را ربوده باور نكرد. از این رو پدر بزرگ و مادر بزرگ نگران موضوع فقدانی نوه یک ساله شان را به پلیس اعلام و خواستار پی گیری سریع پرونده شدند. فرمانده انتظامی مشهد با اعلام اینکه بهای این کودک خرجی سه روز مواد مخدر پدر و مادرش شده بود گفت: در تحقیقات افسران آگاهی كلانتری شهید رجایی مشهد در پیگیری پرونده به سرنخ هایی دست یافتند كه نشان می داد فردی معتاد دختریك ساله و یك ماهه زوج جوان را با خود برده است. سرهنگ حجت نیك مرام افزود: با انجام اقدامات گسترده اطلاعاتی و ردزنی های پلیسی، فرد مورد نظر شناسایی و دستگیر شد. این جوان معتاد ابتدا با تناقض گویی قصد منحرف کردن مسیر تحقیقات پلیس را داشت. اما در برابر شواهد موجود راهی جز بیان حقیقت نداشت و بلافاصله اعتراف كرد دختر را به مبلغ ۱۰۰ هزار تومان از زن و شوهر شیشه ای خریده است. فرمانده انتظامی مشهد گفت: پلیس در پی گیری های بعدی پرونده پس از گذشت ۲۴ ساعت دختر یك ساله وی را به پدربزرگ و مادربزرگش تحویل داد. نیک مرام افزود: متهمان این پرونده دستگیر و برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شده اند.  
کلید واژه ها :
مطالب مرتبط
نظرات
ADS
ADS
پربازدید