Performancing Metrics

قاهره سه فروند جنگنده فرانسوی «رافائل» را تحویل گرفت | اتاق خبر
کد خبر: 123582
تاریخ انتشار: 29 تیر 1394 - 15:51
اتاق نیوز - منابع عربی اعلام کردند که دولت پاریس سه فروند جنگنده فرانسوی «رافائل» که مصر آن را در اوایل سال جاری میلادی درخواست کرده بود، در اختیار قاهره قرار داده‌ا...
اتاق نیوز - منابع عربی اعلام کردند که دولت پاریس سه فروند جنگنده فرانسوی «رافائل» که مصر آن را در اوایل سال جاری میلادی درخواست کرده بود، در اختیار قاهره قرار داده‌اند.
به گزارش اتاق نیوز به نقل از «النهار»، دولت پاریس سه فروند جنگنده فرانسوی «رافائل» را در اختیار قاهره قرار داد. بر اساس این گزارش، دولت مصر در ابتدای سال جاری میلادی از فرانسه درخواست کرده بود که این جنگنده ها را در اختیار قاهره قرار دهد. جنگنده های رافائلکه بخشی از ۲۴ جنگنده هایی هستند که در فوریه گذشته توسط قاهره به شرکت هوانوردی داسو سفارش داده شد. منابع مصری اعلام کردند که این جنگنده ها فردا سه‌شنبه از پایگاه نظامی «ایسترس» به سوی مصر پرواز خواهند کرد. هواپیماهای «رافائل» یکی از بهترین هواپیماهای نظامی فرانسه به شمار می روند که هند نیز ۳۶ فروند از آن را سفارش داده است؛ این جنگنده ها،چندمنظوره هستند. گفتنی است، به دنبال قرارداد فروش تسلیحات نظامی فرانسه به مصر به ارزش حدود پنج میلیارد یورو در اوایل سال جاری میلادی، پاریس اقدام به فروش جنگنده های رافائل، ناوهای چند منظوره و موشک های پیشرفته به مصر می کند.
کلید واژه ها :
مطالب مرتبط
نظرات
ADS
ADS
پربازدید