Performancing Metrics

رئیس شورای شهر تهران اعلام کرد: تعیین تعداد طبقات ساخت وسازهای میدان سپاه توسط شورای عالی شهرسازی | اتاق خبر
کد خبر: 123603
تاریخ انتشار: 29 تیر 1394 - 16:02
اتاق نیوز - رییس شورای شهر تهران با اشاره به تشکیل کمیته کارشناسی در شورای عالی معماری و شهرسازی، در خصوص ساخت و سازهای میدان سپاه گفت : این کمیته تعدادطبقات را تعیین ...
اتاق نیوز - رییس شورای شهر تهران با اشاره به تشکیل کمیته کارشناسی در شورای عالی معماری و شهرسازی، در خصوص ساخت و سازهای میدان سپاه گفت : این کمیته تعدادطبقات را تعیین و اعلام می کند.
به گزارش اتاق نیوز به نقل از مهر، یکصدو هفتاد و یکمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران با حضور اعضای شورای اسلامی شهر تهران، محمد باقر قالیباف شهردار تهران و سردار محمدرضا یزدی معاون حقوقی و پارلمانی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، قائم مقام وزیر دفاع و همچنین محمد حسن طالبیان معاون میراث فرهنگی سازمان میراث فرهنگی و گردشگری برگزار شد.

مهدی چمران، رئیس شورای اسلامی شهر تهران در پایان این جلسه که تماما به بررسی موضوع ساخت و ساز میدان سپاه اختصاص یافته بود، گفت: بر اساس پیشنهادی مقرر شده بود که کمیته ای کارشناسی در شورای عالی معماری و شهرسازی برای این موضوع تشکیل شود تا براساس کار کارشناسی و منطبق با قانون بتوانند تعداد طبقات این ساختمان را تنظیم و اعلام کنند.

وی ادامه داد: مقرر شد این کمیته کار خود را ادامه داده و بر اساس قوانین، موضوعات مرتبط با حریم درجه ۲ ساختمان کلاه فرنگی، در نظر گرفتن مسائل شهرسازی و میراث فرهنگی میزان طبقات را تنظیم و اعلام کند تا کار بر همین اساس اجرا شود

رئیس شورای اسلامی شهر تهران ادامه داد: پس از تشکیل جلسه در شورای عالی معماری و شهرسازی، فرمانده سپاه دستور توقف و برچیدن طبقات اضافی را صادر کرد که هم اکنون این پروژه متوقف شده و امیدواریم از امروز عملیات برچیدن طبقات اضافی آغاز شود.

چمران از حضور شهردار تهران و تشریح جلسات وی با فرماندهان سپاه و نیروهای مسلح خبر داد و اظهار داشت: تفاهم خوبی در حال شکل گیری است که امیدواریم به نتیجه مثبت رسیده و در نتیجه هم استفاده مناسبی از ساختمان انجام شود و هم از نظر شهرسازی و هم از نظر میراث فرهنگی آسیبی به منظر شهری نرسد.

مطالب مرتبط
نظرات
ADS
ADS
پربازدید