Performancing Metrics

شمار جانبخاتگان طوفان و سیل به 14 تن رسید | اتاق خبر
کد خبر: 123660
تاریخ انتشار: 29 تیر 1394 - 22:32
اتاق نیوز - آخرین آمارها از کشته شدگان سیل و طوفان دو استان تهران و البرز حاکی از این است که عدد جانباختگان به 14 تن رسیده است....
اتاق نیوز - آخرین آمارها از کشته شدگان سیل و طوفان دو استان تهران و البرز حاکی از این است که عدد جانباختگان به 14 تن رسیده است.
هادی رحمتی، مدیرکل بحران استان تهران درباره‌ آخرین آمارها از تعداد کشته‌شدگان سیل و طوفان روز گذشته در منطقه سولقان اظهار کرد: برابر گزارش‌های رسمی واصله تا کنون مرگ هشت تن در این منطقه تایید شده است. وی با بیان اینکه دیگر آمارها مورد تایید نیست و شهروندان نیز باید به شایعات بی‌توجه باشند، گفت: عملیات جستجوی مفقود شدگان همچنان ادامه دارد و احتمال افزایش شمار جانباختگان با توجه به آماری که از مفقود شدگان اعلام کرده‌اند، وجود دارد اما آمار رسمی و قطعی تا به این لحظه 8 کشته است. ابوالقاسم باقری، مدیرکل بحران استان البرز نیز درباره آخرین آمار کشته شدگان سیل و طغیان رودخانه کرج در منطقه ارنگه نیز گفت: آخرین آمارهای رسمی از کشته شدن شش تن حکایت دارد که تا کنون جسد پنج تن کشف شده است. به گفته وی عملیات جستجو در این مناطق نیز همچنان ادامه دارد و شمار مصدوم شدگان در این منطقه نیز 10 تن است. مدیرکل بحران استان البرز همچنین از خروج قریب به 35 دستگاه خودرو از میان گل و لای خبر داد و گفت: عملیات خروج خودرها نیز همچنان ادامه دارد، اما خوشبختانه به نظر می‌رسد اکثر این خودروها فاقد سرنشین بوده‌اند. به گزارش اتاق نیوز به نقل از ایسنا تا به این لحظه آمارهای رسمی از افزایش شمار کشته شدگان سیل و طوفان تهران به 14 نفر حکایت دارد.
مطالب مرتبط
نظرات
ADS
ADS
پربازدید