Performancing Metrics

کره‌شمالی مذاکره با آمریکا را رد کرد | اتاق خبر
کد خبر: 123924
تاریخ انتشار: 30 تیر 1394 - 12:10
وزارت خارجه کره شمالی اعلام کرد تمایلی برای مذاکرات هسته‌ای با آمریکا نداشته و حاضر نیست توان تسلیحاتی هسته‌ای خود را واگذار کند....
وزارت خارجه کره شمالی اعلام کرد تمایلی برای مذاکرات هسته‌ای با آمریکا نداشته و حاضر نیست توان تسلیحاتی هسته‌ای خود را واگذار کند.
به گزارش اتاق نیوز به نقل از فارس، وزارت خارجه کره‌شمالی در بیانیه‌ای روز سه‌شنبه (امروز) اعلام کرد، هیچ تمایلی برای گفت‌وگوهایی هسته‌ای به سبک ایران با آمریکا برای واگذار کردن توانایی هسته‌ای‌اش ندارد. به نوشته خبرگزاری رویترز، در بیانیه وزارت خارجه کره‌شمالی آمده است تسلیحات هسته‌ای این کشور در مقابله با مخاصمه آمریکا عامل بازدارنده ضروریست. در ادامه آمده است: «منطقی نیست شرایطمان را با توافق هسته‌ای ایران مقایسه کنیم چراکه ما همیشه در معرض فتنه‌گری‌ها و خصومت‌های نظامی آمریکایی شامل رزمایش‌های نظامی مشترک و تهدید هسته‌ای بودیم.» در ادامه سخنگوی وزارت خارجه کره شمالی با قرائت بیانیه گفت «ما هیچ علاقه‌ای به گفت‌وگو برای تعلیق یک‌جانبه یا واگذاری تسلیحات خود نداریم. واضح است که ما یک قدرت هسته‌ای هستیم و قدرت‌های هسته‌ای خواسته‌های خود را دارند.»
مطالب مرتبط
نظرات
ADS
ADS
پربازدید