Performancing Metrics

گاف اینستاگرام درباره یک طراح لباس! | اتاق خبر
کد خبر: 123967
تاریخ انتشار: 30 تیر 1394 - 13:05
اتاق نیوز - یک طراح لباس در مادرید اسپانیا بنام آندرس اینییستا مدعی شد که اینستاگرام به طور موقت و بدون اطلاع قبلی صفحه شخصی وی را بسته و ظاهرا به هافبک تیم بارسلونا د
اتاق نیوز - یک طراح لباس در مادرید اسپانیا بنام آندرس اینییستا مدعی شد که اینستاگرام به طور موقت و بدون اطلاع قبلی صفحه شخصی وی را بسته و ظاهرا به هافبک تیم بارسلونا داده است.
به گزارش اتاق نیوز به نقل از بیزینیس اینسایدر، این طراح لباس اسپانیایی افزود که هفته گذشته هنگام تلاش برای ورود به صفحه اینستاگرام خود با یک پیام مواجه شده با این مضمون که وی مقررات استفاده از این شبکه تبادل عکس را نقض کرده است. چند روز بعد دنبال کنندگان پیج این طراح مد به وی گفته اند که شاهد این بوده اند که هافبک بارسلونا ناگهان در فهرست علاقه مندیهای آنها ظاهر شده در حالیکه برخی از آنها هرگز به فوتبال علاقه ندارند. اینییستا افزود: چندین بار تلاش کرده که از طریق توئیتر یا فیس بوک با اینستاگرام تماس بگیرد ولی هیچ پاسخی دریافت نکرده است. وی گفت: فکر میکنم حقوق من نقض شده است. من هیچ کار اشتباهی مرتکب نشده ام در حالیکه نه تنها تصاویر خود را از دست داده ام بلکه نمیتوانم لحظات مهم زندگی ام را با دوستان و خانواده ام قسمت کنم. آنچه که من را آزاد میدهد این است که تمام این اتفاقات بدون هیچ توضیحی رخ داده و اینستاگرام حتی در توئیتر پاسخم را نداده است. من فرد مشهوری نیستم و نمیخواهم باشم. اما همچنین نمیخواهم داشته‌هایم از من گرفته شوند. اینستاگرام در بیانیه ای که در اختیار بیزینس اینسایدر قرار داد اعلام کرد: ما در این مورد مرتکب اشتباه شده‌ایم و این حساب کاربری را هرچه زودتر به صاحبش باز می‌گردانیم. ما از آقای اینییستا به خاطر دردسری که برای وی ایجاد کردیم عذرخواهی می‌کنیم. بیزینس اینسایدر همچنین از اینستاگرام سوال کرده که این اشتباه چطور رخ داده که این شرکت به این سوال پاسخ نداده است. طراح لباس اسپانیایی در مطلب تازه ای در وبلاگ خود نوشته که حساب کاربری‌اش پنج ساعت پس از انتشار اعتراض به وی بازگردانده شده است. وی همچنین گفت مدیربرنامه‌های هافبک بارسلونا با وی تماس گرفته و گفته که آنها هیچ ارتباطی با این موضوع نداشته اند.
کلید واژه ها :
مطالب مرتبط
نظرات
ADS
ADS
پربازدید