Performancing Metrics

جنایت مرموز در پژوی نقره ای رنگ | اتاق خبر
کد خبر: 124022
تاریخ انتشار: 30 تیر 1394 - 14:40
اتاق نیوز - مردی که با انگیزه‌ای نامشخص پسرعموی خود و معلمی را با شلیک گلوله ازپای درآورده بود و همدستش تحت تعقیب پلیس قرارگرفت....
اتاق نیوز - مردی که با انگیزه‌ای نامشخص پسرعموی خود و معلمی را با شلیک گلوله ازپای درآورده بود و همدستش تحت تعقیب پلیس قرارگرفت.
رئیس پلیس آگاهی استان لرستان در این باره به جام جم گفت: ساعت 9 و 30 دقیقه چهارشنبه گذشته مردی با مرکز فوریت های پلیسی 110 شهرستان خرم آباد تماس گرفت و از کشف جسد دو مرد در جاده منتهی به منطقه قلعه سنگی این شهر خبر داد. ماموران با اعزام به محل حادثه با جسد دو مرد غرق در خون کنار جاده روبه رو ودر بررسی ها متوجه شدند آنها با شلیک سلاح کلاشینکف به قتل رسیده اند. سرهنگ قدرت الله دالوند خاطرنشان کرد: تحقیقات محلی نشان داد، یکی از مقتولان به نام محمد 42 ساله معلم بوده و دیگری یکی از دوستان او به نام نجف علی 38 ساله است. وی اضافه کرد: با تحقیق از خانواده مقتولان حادثه مشخص شد آنها با مردی که پسرعموی نجف علی – یکی از مقتولان – بوده، رفت و آمد خانوادگی داشته اند. علاوه بر این مقتولان با عامل جنایت اختلاف مالی داشتند. ساعت 8 صبح روزحادثه عامل جنایت همراه مرد دیگری مقابل خانه مقتولان رفته و به محض این که آنها را سوار خودروی پژوی نقره ای اش کرده همگی محله را ترک کرده اند ودیگر کسی از آنها خبری نداشته تا این که در تماس تلفنی پلیس متوجه کشته شدن محمد و نجف علی شده اند. رئیس پلیس آگاهی استان لرستان گفت: با به دست آمدن این اطلاعات و تحقیقات محلی، ماموران با شناسایی خانه این دو متهم به آنجا اعزام شدند اما مشخص شد آنها آنجا را ترک کرده اند و خانواده هایشان خبری از آنان ندارند.  
کلید واژه ها :
مطالب مرتبط
نظرات
ADS
ADS
پربازدید