Performancing Metrics

تحریم‌های آمریکا علیه سه عضو حزب‌الله لبنان | اتاق خبر
کد خبر: 124155
تاریخ انتشار: 31 تیر 1394 - 09:17
اتاق نیوز - دولت آمریکا تحریم‌هایی را علیه سه تن از رهبران حزب‌الله و یک بازرگان به دلیل حضور نظامی حزب‌الله در سوریه که برای مقابله با تروریست‌ها صورت می‌گیرد، اع...
اتاق نیوز - دولت آمریکا تحریم‌هایی را علیه سه تن از رهبران حزب‌الله و یک بازرگان به دلیل حضور نظامی حزب‌الله در سوریه که برای مقابله با تروریست‌ها صورت می‌گیرد، اعمال کرد.
به گزارش اتاق نیوز به نقل از پایگاه اینترنتی شبکه خبری الجزیره، دولت آمریکا تحریم‌هایی را علیه مصطفی بدرالدین، ابراهیم عقیل و فواد شکر اعمال کرده است. این تحریم‌ها همچنین شامل عبدالنور شعلان شده است که به گفته وزارت خزانه‌داری آمریکا او یک بازرگان لبنانی و حلقه اصلی ارتباط برای خرید سلاح برای نیروهای حزب‌الله و سوری‌هاست. براساس این تحریم‌ها، تمامی دارایی‌های این افراد در داخل آمریکا بلوکه می‌شود و افراد و شرکت‌های آمریکایی نمی‌توانند هیچ‌گونه معامله‌ای با آنها داشته باشند. وزارت خزانه‌داری آمریکا اعلام کرد که در ژوئن گذشته تدابیری را علیه شرکت‌های وابسته به حزب‌الله اتخاذ کرده است. این اقدام آمریکا در حالی صورت گرفته است که واشنگتن هیچ‌گونه تحریمی علیه حامیان تروریست‌ها در سوریه از جمله جبهه النصره و گروه تروریستی داعش و دیگر گروه‌های تکفیری اعمال نکرده است.
کلید واژه ها :
مطالب مرتبط
نظرات
ADS
ADS
پربازدید