Performancing Metrics

هشدار تل‌آویو به اروپا نسبت به فشارهای اقتصادی علیه اسرائیل | اتاق خبر
کد خبر: 124290
تاریخ انتشار: 31 تیر 1394 - 13:19
اتاق نیوز - معاون وزیر خارجه رژیم صهیونیستی به کشورهای اروپایی نسبت به ادامه حمایت از نهادهای چپ‌گرای اسرائیلی که خواهان تحریم تل‌آویو هستند، هشدار داد....
اتاق نیوز - معاون وزیر خارجه رژیم صهیونیستی به کشورهای اروپایی نسبت به ادامه حمایت از نهادهای چپ‌گرای اسرائیلی که خواهان تحریم تل‌آویو هستند، هشدار داد.
به گزارش اتاق نیوز به نوشته روزنامه عبری زبان هاآرتص، "تزیپی حوطبلی"، معاون وزیر خارجه رژیم صهیونیستی در نشستی با نمایندگان پارلمان‌های اروپایی و مسئولان سفارت هلند، خواهان توقف سیاست‌ حمایت از نهادهایی شد که به تحریم اسرائیل دعوت می‌کنند. وی تاکید کرد: اروپایی‌ها باید اسرائیل را در روند نظارت بر حمایت نهادهای داخلی اسرائیل شریک بدانند و دست از سیاست کنونی خود بردارند؛ سیاستی که احتمالا اسرائیل را به تصویب قانونی برای مقابله با آن وادار کند. وزارت خارجه رژیم صهیونیستی حجم حمایت اروپا از نهادهای حقوق بشر اسرائیل را در سال‌های اخیر حدود 100 میلیون یورو برآورد کرد. این هشدار تل‌آویو پس از آن صورت گرفت که اتحادیه اروپا اخیرا اعلام کرد عملیات درج علامت روی محصولات تولیدی شهرک‌های صهیونیستی واقع در سرزمین‌های اشغالی را در چند ماه‌ آینده و با هدف اعمال فشار اقتصادی بر این رژیم آغاز می‌کند. پیشتر بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی نیز نهادهای اسرائیلی را به تلاش برای خدشه دار کردن چهره وی پیش از انتخابات با حمایت خارجی متهم کرده بود.
مطالب مرتبط
نظرات
ADS
ADS
پربازدید