Performancing Metrics

مارشال لندن؛گوشی اندرویدی ویژه عاشقان موسیقی | اتاق خبر
کد خبر: 124308
تاریخ انتشار: 31 تیر 1394 - 13:45
اتاق نیوز- تلفن هوشمند مارشال لندن عاشقان موسیقی را به عنوان بازار هدف خود قرار داده است. شرکت مارشال هدفونز نخستین تلفن هوشمند خود را اخیرا معرفی کرده است که بدون تر...
اتاق نیوز- تلفن هوشمند مارشال لندن عاشقان موسیقی را به عنوان بازار هدف خود قرار داده است. شرکت مارشال هدفونز نخستین تلفن هوشمند خود را اخیرا معرفی کرده است که بدون تردید بر ارائه صدایی با کیفیت بالا متمرکز شده است.
به گزارش اتاق نیوز به نقل از عصرایران، مارشال لندن تلفن هوشمند اندرویدی با ابعادی برابر با 140.4 × 70.4 × 9.8 میلیمتر است. این دستگاه نسخه 5.0.2 سیستم عامل اندروید را اجرا می کند. به عنوان یک گوشی هوشمند موسیقی محور، مارشال لندن از چندین اپلیکیشن و تنظیمات موسیقی سفارشی سازی شده بهره می برد و به دو بلندگو در جلو دستگاه با باس ارتقا یافته مجهز شده تا بدون استفاده از هدفون نیز از موسیقی مورد علاقه خود لذت ببرید. مارشال لندن به یک دکمه اِم طلایی منحصر به فرد و دکمه صدا چرخشی برای کنترل آسان پخش و دو جک استریو داخلی برای به اشتراک گذاری موسیقی با دوستان خود مجهز شده و هر منبع صدا دارای کنترل تنظیم صدای مستقل است. مارشال لندن از پردازنده چهار هسته ای کوالکام اسنپدراگون 410 با فرکانس پردازشی 1.2 گیگاهرتز نیرو می گیرد. از دیگر مشخصات این گوشی هوشمند می توان به 2 گیگابایت حافظه رم، 16 گیگابایت حافظه ذخیره سازی با قابلیت افزایش از طریق کارت حافظه، نمایشگر 4.7 اینچی با وضوح 720p و پنل IPS، دوربین جلو 2 مگاپیکسلی و دوربین اصلی 8 مگاپیکسلی با فوکوس خودکار، وای فای، بلوتوث 4.1، و باتری قابل تعویض توسط کاربر با ظرفیت 2500 میلی آمپر ساعت اشاره کرد. مارشال لندن برچسب قیمت 4,995 کرون سوئد (حدود 585 دلار) را یدک می کشد.
مطالب مرتبط
نظرات
ADS
ADS
پربازدید